Random org toch

Een voorlopig laatste winnaar werd gekozen door random org.
Ik liet die trouw elke week een nummer kiezen en dan telde ik het rijtje af.

Vandaag koos random nummer 1.
Het lot was de winnares goed gezin vandaag. 
Al een hele week kreeg ik van haar te horen hoe graag ze wel wou winnen.
Kan je me geloven dat ik van mijn stoel viel bij het zien van dit?


Anoniem LIesbeth De Puysseleir zei...
Oh ME ME Pick me!
Ik droom van de ferm living bakjes of moois van Orla Kiely <3 div="">
Liefs Liesbeth



Ik maakte gisteren een lentefeestjurk tijdens het koffiekletsen (mama's) 
en het spelen (kinderen) door.
Het spelende kind werd uit het speelgoedwinkeltje gehaald en in de jurk gehesen.
Toen zeiden we van 'o' en 'a' en moesten ze vertrekken.
Geen tijd voor deftige foto's dus.
Helaas. Want de details waren wel mooi.
Ze koos zelf effen blauwe stof en de applicatie van Van Ikke.
Ik werkte het rugje af met knopen in precies dezelfde kleur blauw.
De zoom werd omgestikt met een siersteek in koraalkleurig garen.

Ik hoop op mooie foto's na haar feest en dan toon ik ze wel aan jullie.
De vouw werd uiteraard weggestreken.
Het moest even rap gaan.


Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!