Stylo 2

Een hele poos geleden kreeg ik de vraag om een bijdrage te leveren aan de nieuwe editie van Stylo.
Ik was helemaal in de wolken over het feit dat ik mocht meedoen, want editie één werd een knaller.
Ik zag toen bekende gezichten opduiken van deze wedstrijd, maar ook onze Belgische Zonen 09.


Er kwam een pinterestbord om ons wat richting te geven om editie 2 een mooi geheel te maken.
En heel wat mails met stoffentips en linken naar patronen.

Ik maakte jurkjes. Tuurlijk. Want wij houden van jurkjes.

Stylo 2
Vanaf p 52 kan je ons vinden.



Deze jurk maakte ik uit zachte gabardine van Sjiekebiele. 
De jeansblauwe kleur contrasteert mooi met de neonrode flock.
De kleuren zijn amper mooi op foto weer te geven. 

De diamant tekende ik in Word en de man des huizes sneed voor mij de vormen netjes uit.
De rode kleur liet ik terugkomen in de knoopjes op de mouwen.





In de zijnaad zitten zakjes. 










Emma's zwanenjurk zag je al verschijnen op de blog, maar verdiende een plaatsje in Stylo.







Ik maakte uit flamingostof een feestelijk jurkje. 
Mona wou ze aan voor de shoot, maar daarna verhuisde ze meteen richting kast van Emma.















 En dan nam ik mijn favoriet nog eens uit de kast.
De stof ruilde ik met paspelpoes Nele.
Wat ooit een jurk was, is nu een tuniek.









Toen de deadline kwam om foto's door te sturen, was België nog niet ontwaakt uit zijn winterslaap.
De dagen waren nog donker, maar gelukkig mochten we foto's maken in een bijzonder huis.
Dankjewel Karen!



Reacties

  1. Die jurkjes mogen zeker gezien worden! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had jullie al gespot eerder vandaag in de Stylo, knap werk weeral!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren van het blauwe jurkje op de foto al heel mooi, in het echt nog mooier dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap zeg!
    Mooie kleedjes en foto's.
    We vinden het flamingokleedje het mooist.Welk patroon gebruik je hier voor?
    groetjes Katleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had nog nooit van 'Stylo' gehoord.
    Benieuwd wat er allemaal gepresenteerd wordt.
    Uw bijdrage bevalt mij zéker.

    Waar haalde je trouwens de schitterende stof voor de tuniek ? Is het tricot ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zei het al, <3 dat gabardinekleedje. De rest is uiteraard ook om door een ringetje te halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, had al gehoopt dat het blauwe kleedje in je nieuwe boek zou verschijnen! Zo mooi! (net als alle andere kleedjes eigenlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh proficiat! En keischoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ... heel mooi allemaal! Daar mag je trots op zijn.
    De blauwe met rode diamant is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!