Weggeefwoensdag met vandaag Lou le chien

Weggeefwoensdag op donderdag. 
Het is eens iets anders.
:-)

De winnaars van vorige week zijn:


Blogger sandra lefevre zei...
oh waauw zeg, ik had daar nog nooit van gehoord ! zo sjiek ! 
zou wel exclusief zijn



Blogger Needle work zei...
O, o, oo, deze zou ik zo graag winnen!!
Joke De Raedemaecker

14 mei, 2014
 Stuur maar een mailtje om je prijs op te eisen!


Vandaag mag ik jullie verwennen met korting van 10 % bij Lou le chien en één van jullie krijgt over precies een week een bon van €50 om zelf iets moois te kiezen.

http://www.loulechien.com

Om van de korting te kunnen genieten, gebruik je vanaf vandaag tot en met donderdag 29 mei de code EMMAENMONA



Met de waardebon van €50 kan je jezelf al eens verwennen.
Een rol van dit behang bijvoorbeeld.



Of kleurige pompoms om je huis wat feestelijk te maken.



Voor mezelf zou ik deze bakjes kiezen om mijn werkplek op te ruimen.







En in de zetel nieuwe kussentjes om heerlijk in te relaxen.





En een tasje met een leuke print om boodschappen te doen.


Of gewoon een mooie tas voor elke dag.



Lou le chien heeft ook stoffen voor ons naaisters.

Deelnemen kan volgens deze regels:


  • je zoekt in de webshop wat jij het allerliefste zou willen winnen en schrijft dat in een reactie onder dit bericht.
  • je kan slechts één reactie achterlaten onder dit bericht. 
  • je mag uiteraard delen op Facebook
  • de winnaar wordt op woensdag geloot op het ogenblik dat een nieuwe weggeef online gaat.



Reacties

  1. LIesbeth De Puysseleir22 mei, 2014

    Oh ME ME Pick me!
    Ik droom van de ferm living bakjes of moois van Orla Kiely <3
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, supertof! Eén van mijn lievelingswebwinkels :) Ik ga voor de ehbo-trommel http://www.loulechien.com/prod7145/retro-blikken-ehbo-doos/first-aid/rex/cat19, één van de zovele mooie dingen. En deze hebben we nog niet voor ons nieuwe stulpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou mijn dochter plezieren met die prachtige schoudertas,

    A. Bordinckx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel graag een muurtje behangen met zo'n mooi behangpapier, ik ben er nog niet helemaal uit welk, maar dit vind ik alvast heel mooi! http://www.loulechien.com/prod6327/stijlvol-deens-behangpapier/half-moon-mint/ferm-living/cat17

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou heel hard twijfelen en nog eens twijfelen en dan toch voor een stofje gaan :-) Typisch.
    Lieve groetjes, jasmin peeters

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ik zou gaan voor een Bakker schooltas voor mijn grootste dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Evi V d Brande22 mei, 2014

    Het dotty behang van ferm living zou kei tof zijn voor de nieuwe kinderkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. olalala, de set van 5 porseleinen bowls van mr en mrs clynck zie ik wel zitten
    (ik zie eigenlijk heel veel zitten in de shop !)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gele schoudertasje!!!! Ik word eigenlijk wel heel gulzig in deze webshop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De vogellampjes zijn heel mooi! In zo'n webwinkel zou ik alles wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankzij jou weer een toffe webwinkel ontdekt, merci!
    Mijn favoriet is de lederen schoudertas met hashtag (http://www.loulechien.com/prod7014/trendy-lederen-schoudertasje-23-cm/suede-brown/own-stuff/cat57)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jippie, zo-veel moois! Ik zou veel kaartjes kopen, zag er al enkele mooie en ik heb een zwak voor kaartjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij zou een geldbeugeltje wel van pas komen! Mooiste vind ik retro portemonneetje met knipsluiting - kers op de kaart; U5 pom turquoise !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Els Warlop22 mei, 2014


    Ik ben gek van de schriftjes van Zoë de las cases!! Maar om heel eerlijk vind ik zowat alles leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Delphine22 mei, 2014

    Een nieuw lampje of een coole puzzel zie ik wel zitten! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel te veel leuks, maar de Happle container of zo een coole eenden lamp zijn nog net iets leuker dan de rest! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O waaw, tof! Ik ben fan van het dekbedovertrek Funky Paul!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De prenten op houten paneel van fermliving zijn super mooi,die wil ik wel graag in de living....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, een "ferreme" organizer van Ferm living, een paar superleuke schriftjes, een mooie verjaardagskaart voor de ieder die ik liefheb, een paar toffe kussens voor in de zetel,… ik wil alles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, petit pan... Altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kleurtjes honey combs, ideaal voor feestjes deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Had ik 50 euro, dan zou ik me eens laten gaan met de houten kaarsenhouders van Ferm Living. Die staan al een hele tijd op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh! Behangpapier, for sure! Alleen kan ik (nog) niet kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, zalige webshop! Ik droom van een kussen van Ferm living voor in onze nieuwe living. Of de studio kastjes en brievenbakjes. Of voorraadpotten van Orla Kiely. Of ...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een onmogelijke opgave om het leukste uit deze webshop te kiezen! Ik ga dan toch maar voor zo'n gebreid dekentje. Wat een leuke webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een toffe winkel!! Ik ga voor de kleutertas blue cirkel, dan kan mijn Emma in september hip naar groep 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh, ik zie Helium van Petit Pan, daarvoor waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Niet te doen, al die tinnen dozen! Ik zou daar eens goed in gaan snuffelen, want er zitten prachtexemplaren tussen. De retro dozenset bijvoorbeeld. Nostalgie...
    Dank dat je de kans geeft om deze te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwkes! Met een naaizolder die volgende week gaat afgewerkt zijn, komen een set tinnen dozen super van pas! En ik zie dat ze hier ferm in trek zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kelly De Vlieger22 mei, 2014

    Zo'n hippe fietshelm zou hier wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind de retrowekker mooi, het behang,... Te veel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zoveel leuke dingen! Denk dat ik ons zoontje wel zou kunnen plezieren met één van de leuke puzzels, daar is hij de laatste tijd gek op. En voor mezelf misschien nog wel een paar oorbellen, heb je nooit genoeg van, toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige prijs weeral!
    er staan superleuke kinderdingen op die site!
    maarrrr... moest ik winnen, dan ga ik me eens lekker laten gaan bij al die leuke keuken hebbedingetjes!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. superleuke webshop. Blij dat ik die leerde kennen. Er zit heel wat leuks bij maar misschien toch dozen....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo'n peer om van alles en nog wat in te kunnen opbergen.De witte vind ik super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik weet zeker dat ik het in de serie van orla kierly ga zoeken.... Bieuwe bloempotten voor de sanseveria's, kussentjes voor bij mijn zetel of omdat het zomer wordtet strandlaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zonder twijfel dit! http://www.loulechien.com/prod6737/stijlvol-behangpapier/system-blauw/lavmi/cat17 Een muur vol kusjes voor mijn oudste prinses

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Olala, al dat moois!
    Aangezien ik binnenkort alleen ga wonen maar het budget zeer beperkt is zouden wat deco-dingetjes leuk zijn. Deze kussens bijvoorbeeld om een oude zetel toch wat op te fleuren :) http://www.loulechien.com/prod2346/schattig-kussen/mr-frank-fox/ferm-living/cat8

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mijn absolute favoriet is de slinger wereldbol lampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw, van die webshop word ik wel heel hebberig! :o
    Ik zou sowieso al gaan voor broche 'l'accroche coeur' van la marelle :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mijn dochtertjes zouden deze koffertjes super vinden! http://www.loulechien.com/prod3488/driedelig-koffersetje-mini-labo/fleurs-oiseau-et-chien/minilabo/cat56

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, ik heb een zwak voor Orla Kiely! Alles van Orla Kiely kan mijn hartje bekoren (ik ben dus ook zeer gelukkig dat ik over 3 weken naar de shop in Londen kan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ooooh, superleuk! Ik had net nog vorige week een paar megagrote opbergzakken besteld van het merk Rex, superhandig en nog mooi ook! Daar kan ik er nog wel wat extra van gebruiken, maar er is nog zoveel meer moois te vinden daar! Mooie kaarten, de dierenlampen (bambi en konijntjes, ...), stofjes, opbergzakjes, en nog veel meer!
    ik reageer anoniem, maar heet Barbara S... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Katrijn Dekien22 mei, 2014

    ik vind de retro wandklok met kookwekker super ! Mijn favoriet dus ! Nu maaar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. De kortingscode tot 19 mei? :-p
    Daar is een foutje ingeslopen. Denk ik ;-)

    Maar soit, ik heb mijn oog laten vallen op een fuchsia leren schooltas.
    http://www.loulechien.com/prod6845/grote-lederen-schoudertas-werktas-38-cm/fuchsia/own-stuff/cat57

    Deze zal mijn dochter wel cool vinden! (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een kussen van Ferm Living staat al lang op mijn lijstje. Dat zou dus een gedroomd cadeautje zijn! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wauw, alweer een kast van een give away. één van de mooie oranje lederen schoudertassen/boekentassen zou hier niet misstaan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw wat een mooie website! Erg veel leuke spullen. Ik zou denk ik kiezen voor het retro kinderbehang met auto's. Leuk voor op de slaapkamer van een van de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het behang! Amai, ik zou niet weten dewelk ik moet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Spullen van Orla Kiely!!! Daar kan ik moeilijk tussen kiezen, maar ik ben al lang verlekkerd op zo'n dekbedovertrek dus daar zou ik voor gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Fijne webwinkel! Ik kies voor http://www.loulechien.com/prod6922/schooltas-in-biologisch-katoen-mat-gelamineerd---groot-model/r14-cirkels-rood/kers-op-de-kaart/cat57 voor mijn klein juffertje die nu al staat te popelen om het eerste leerjaar aan te vatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik zou voor de Happle container gaan. Die vind ik zo leuk, een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een tas van Orla Kiely denk ik... zou wel heeeel moeilijk kiezen zijn, ze hebben daar zo veel moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Niet normaal zeg,zo een leuk winkeltje. Dit is wel heel moeilijk kiezen, maar ik denk toch dat ik voor een van de leuke kussens ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Geweldige website, ik weet niet wat ik zou kiezen... kussentjes of een boekentas, of of of ...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een Orla Kiely portefeuille compleet voor mezelf zou super zijn! :)
    I love Lou le Chien en superservice! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik was het bestaan van deze webshop helemaal vergeten! Ik zou kiezen voor een mooie opbergmand triangel, of de originele wattenstaafjeshouder, de stempelset met lettertjes, een berenrugzakje van Nobodinoz, set van gele pompons, ... Ik zou niet kunnen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat 'n toffe hebbedingen! Lastig kiezen, maar ik denk dat ik toch voor de stof zou gaan. Vind Bulle Gris erg leuk, maar wordt ook wel heel blij van de zonnebloemen (nordic)...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. man man man, in deze shop spendeer ik makkelijk 500 euro ipv 50. Maar een mooie korting op één van die toffe tassen zie ik ook wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik had nog nooit van die winkel gehoord, maar wat een ontdekking. Volgens mij hebben ze echt alles.
    Binnen een half jaar zouden de verbouwingen klaar moeten zijn en dan heb ik een eigen naaiplekje (ipv de keukentafel). Wat van de retro tinnen en blikken opbergdozen zouden dus goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Het mintgroen Harlequin behang van Ferm Living voor de dochter haar kamer. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super webshop! Ik zou kiezen voor een stijlvolle handtas. Hier worden regelmatig tassen gemaakt, alleen maakte ik nog nooit eentje voor mezelf....

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Verwimp Tine22 mei, 2014

    weeral zo leuk, hier zou ik opteren voor de tinnen voorraadpotten, die zijn echt wel geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik zag een hoop schoon keuken/tafelgerief : kommen, mokken, voorradpotten ... met mooi dessin...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik zou voor een boekentasje of voor stofjes gaan... Zo moeilijk om te kiezen!
    De naam van de webshop past alvast bij mijn zoontje Lou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een leuke winkel! Ik zou mijzelf direct zo'n bakelieten wekker aanschaffen. Bestaat dat nog!! Super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ooo, dat weet ik meteen: ik kies leuk beddengoed voor mijn jongens. Want ook al kom ik hier bijna dagelijks eens op deze blog kijken, zelf ben ik geen naaiwonder!!
    Caroline Pelckmans

    BeantwoordenVerwijderen
  70. die stempelset met de libellen, wat een droom, gelukkig is hij uitverkocht! maar zo een vogellanmp zo heerlijk zijn voor in mijn woonwagen groetjes katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, iets van ferm living of behang van Orla Kiely zou hier zo mooi staan :-)

    Evy Van Erum

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Een combinatie van de roze pompon, het behang en het retrospectief kussen past perfect in de kamer van mijn dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Alles ziet er zo leuk uit! Ik zou het duo vogelhuisje sleutelhanger kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ooooh één van men favoriete shopadresjes! Ik blijf fan van zoe de las cases, het zou dus daar iets van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zou mijn kleine jongen plezieren met een fietshelmpje, zo'n coole brandweerhelm of een tuingereedschapsset... teveel om te kiezen! veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Waauw! We verhuizen morgen en ik zou in één trek door de babykamer behangen met deze sprookjesdroom: http://www.loulechien.com/prod5802/origineel-zweeds-behangpapier/drakenkasteel-blauw-103-01/majvillan/cat17

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oh lap die site ontdekken dat is echt gevaarlijk.
    Ik zou dit wel graag willen winnen:

    Stijlvolle Happle Container Small
    of de retro wandklok met kookwekker

    En voor men man de vintage wereldkaart kalender aub

    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ooooohh, die kussens van Ferm Living zijn zo mooi.
    Prachtige webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Blikken doosjes! O, wat ben ik gek op al die prachtige blikken doosjes! En die keramische sponshouder is eigenlijk ook wel geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zou voor een mooie tas voor mezelf kiezen, welke weet ik nog niet precies... Of ook wat spulletjes om mijn naai-plek te organiseren!
    Groetjes, Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ga voor de medium vaas of de broodtrommel van Orla Kiely! Staan op het lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. grappig, ik was net nog gaan kijken in de webshop ... voor behang. Dat zou ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel graag winnen ... Duim duim duim duim ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zoveel moois in de shop maar mijn voorraad wol zit nu in doorzichtige ikeabakken, heel chaotisch. Daarom viel ik als een blok voor de supergrote opbergtassen Rex!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh, wat mooi allemaal.
    Ik zou de bon gebruiken als aanbetaling voor een Orla Kiely-tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Zo'n supergrote opbergtas voor op het strand met bijhorend lunchzakje in een tof printje kan ik wel gebruiken deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik vind de schooltas van zoe de las cases herten erg mooi. Ik kwam zelfs in de verleiding om hem te kopen toen ik echt per ongeluk op 'in winkelmandje' tikte op de tablet. Eerst maar duimen of ik hem mag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. De grote leren schooltas in het blauw of een koffertje van Bakker met het vliegtuig!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. oehhhhh die kussentjes, zo ontzettend gaaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik zou zeker iets van Orla Kiely kiezen! en dan nog een paar kaartjes van 'mum loves cards', zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik denk dat ik iets zou kiezen van bakker, een boekentasje of een valiesje of een schoudertas daar ben ik nog niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Uit gaan logeren met zo'n koffertje, de max jong

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Deze opbergdozen vind ik prachtig... http://www.loulechien.com/prod4562/set-van-5-retro-tinnen-dozen/multi/orla-kiely/cat19

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Niet gemakkelijk kiezen, alles is mooi! De houten mobile met vogelkooitje is wel super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik zou voor een schoudertas gaan of iets leuks voor in de keuken. Keuze genoeg op zo'n pracht van een site!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ik zou voor kussentjes van ferm living gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Whow! Wat een aanbod!! Nog moeilijker kiezen hier dan aanstaande zondag..
    Kussens (en al de rest) van Ferm Living zouden hier niet misstaan..
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Met de roodkapje strijkapplicatie zou ik hier een klein roodkapke heel bij kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Superleuke spullen! De roodkapje applicatie vind ik geweldig, of babygerief voor mijn toekomstig metekindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Dan ga ik voor een schoudertas met bijpassend portemoneetje en etui van 'kers op de taart'. Of zo'n schone leren van own stuff, of ... Schone sjakossen genoeg en dat is nu net waar ik naar op zoek ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Mooie webshop! Ik zou één van de leuke portemonnees kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Mijn kleine meid gaat volgend jaar naar het eerste leerjaar, dus ik zou voor haar een van die prachtige boekentassen kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. oh, zoveel mooi spullen! ik zou misschien gaan voor een reistasje...
    fc

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuke webshop! Ik zou gaan voor een boxkleed. De kleur weet ik nog niet, omdat ik nog niet weet wat het wordt. Ben in aug uitgerekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik ga voor de set van 5 retro tinnen dozen van orla kiely! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik ben fan van alle tassen, dus zou daar wel enkele van willen...maar welke?

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Katriend23 mei, 2014

    Super... iets voor de kleinkinderen of toch maar iets voor mezelf... mag ik nog even nadenken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Onze Pepijn is juist verwend geweest met mooie spullekes van Ferm Living voor in zijn nieuwe kamer van bij Lou Le Chien. Nu is het dus de beurt aan de mama. En die kiest iets van Orla Kiely, of een mooie nieuwe sjakosj ;)

    groetjes
    Liesbeth S

    BeantwoordenVerwijderen
  108. De set van 10 wereldbollampjes!
    http://www.loulechien.com/prod6658/set-van-10-wereldbol-lampjes/world-map/rex/cat32

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Veerle Lesecque23 mei, 2014

    Ooooh... ik zou wel weten wat ik wil:de opbergmanden van ferm living zouden zeker van pas komen en het behang van orla Kiely... zo mooi. Kan beter stoppen met kijken want mijn lijstje wordt anders te lang :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. wederom leuk leuk leuk
    nu mijn zoontje puzzelkampioen geworden is op school zou een reeks nieuwe puzzels niet misstaan hier

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Fan van het retrobehangpapier! Absoluut!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Met deze puzzel zou mn zoontje superblij zijn http://www.loulechien.com/prod3521/vloerpuzzel-boerderij-30-stukken/boerderij-dieren/crocodile-creek/cat18

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een superleuke shop, die gaat bij de favourieten! De retroblikken zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. De aanhouder wint? Ik typte een reactie in, want ja ik wil natuurlijk ook wel eens winnen ... maar er ging blijkbaar iets fout. Dus nu voor de tweede maal, die opbergmand SPEAR lijkt me wel wat, dan zou ik daar een lekker warm deken in ploffen en naast de zetel zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik vind die retro tinnen bussen van orla kiely wel mooi. Zou ideaal zijn om mijn musli in te stoppen, dan staat er niet zo'n lelijke plastieken zak op de ontbijttafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Als ik win wordt het behangpapier, eindelijk voor de gang

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hier is de man des huizen overstag gegaan om de berging in te richten als hobbyruimte voor mij en mijn drie meiden. Leuk behangpapier, decoratieartikelen,.. Ik zie het al helemaal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. superveel leuke spulletjes en moeilijk kiezen. Mijn voorlopige favoriet: de prachtige paraplu!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Oooh, ik heb net een vers gepleisterd, bijna af huisje om naar te verhuizen. Een supermooi blanco canvas voor leuke spulletjes. ik zie een leuk behangpapiertje zeker zitten. En het vogelhuisje-sleutelhanger staat ook al lang op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wat een geweldige prijs! Moeilijk kiezen hoor, zoveel leuke spulletjes, maar...ik zou voor Peter de Vos, het nekkussen van Leschi gaan...SUPER leuk!!!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Een vaas van Orla Kiely ! Zou heel mooi staan bij de voorraadpotten die we al hebben. En ondertussen nog wat snuisteren naar leuke spullen voor onze kerels... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Een webshop waar ik vaak ga kijken! Ik denk dat ik een Froy & Dind boekentas zou kiezen voor de kleine meid die in september naar school mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Al een tijdje op zoek naar mooi behangpapier voor de kamer van dochter en zoon... in jullie aanbod zou ik zeker mijn goesting vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. ons kleine meisje houdt van kokeneteke... het rood met witte bolletjes serviesje zou ze geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Alweer een leuk geschenk van een leuke webshop ! Mocht ik winnen, dan zou ik mezelf verwennen met een mooie tas of portemonnee. Al zijn de stofjes altijd erg verleidelijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Zalige website, ik kende die nog niet.
    Ik kies deze denk ik:
    http://www.loulechien.com/prod6317/fleurige-weekendtas/french-daisy/rex/cat57

    Een fleurige weekendtas, dat zou van pas komen als ik nog eens met ons mama op stap ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. De tinnen voorraadbussen en de kussens die je zelf postte, wauw!!! Zoveel keuze, wordt moeilijk indien ik zou winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Weeral zo'n leuke webwinkel waarbij het zo moeilijk kiezen is. Ik zou gaan voor kleurboeken. Bv deze http://www.loulechien.com/prod4848/prachtige-kleurboek-gaia-bordicchia/gaia-bordicchia/la-marelle-editions/cat18

    BeantwoordenVerwijderen
  129. evydence?

    Happy wordt je van deze spullen, net wat je nodig hebt als je je leven een beet wil 'herinrichten'. Topper voor mij is de sporttas http://www.loulechien.com/prod7119/leuke-sporttas/il-va-y-avoir-du-sport/natives/cat58 Met deze tas kijk je toch gewoon uit naar die soms wel vervelende workout niet?!
    Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik zou het gebruiken om de Remix deken van Ferm waar ik al lang van droom deels te financieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Tof! Ik doe graag mee! Ik bestelde al meermaals bij, super service (is hier in de buurt).
    Maar deze keer zou ik eens voor mijzelf kiezen, namelijk het kleine lederen schoudertasje in een lekker hip kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh wow! Deze webwinkel kende ik nog niet, maar wat een prachtige spulletjes hebben ze daar! Daar kun je toch niet één ding uitzoeken wat je het allermooist vindt, dat is onmogelijk!!
    Ik ga nog even verder snuffelen tussen al dat moois... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik kies een behangpapier van Orla Kiely. Schoon einde voor onze giga-verbouwing...(juf) Els ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Al lang fan van deze webshop; heel moeilijk om te kiezen dus. Maar ik zoek nog een zitelement voor onze kleinste zijn kamer en nu viel mijn oog op de Marrakech zitzak van Nobodinoz - mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Een topper van een webshop. Een webshop waar je niet weet waar je moet kijken omdat ze zoveel leuks is, dat is Lou le chien..
    Ik ben oa fan van de paddestoelen lamp of behangpapier van ferm living/Orla kiely (Multi stem),..

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik zou een dekbed voor onze zoon aanschaffen. Binnenkort verhuist hij naar een groot bed dus dat komt goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. mama miet25 mei, 2014

    Washi tapes in alle kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. http://www.loulechien.com/prod4578/eenpersoons-dekbedovertrek-140-x-200-cm/rush-hour-blauw-adult/ferm-living/cat12

    Zoveel moois, zeer lang zitten zoeken naar het mooiste en zin gekregen om heel veel dingen te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Kristien25 mei, 2014

    Mijn dochter gaat naar het eerste leerjaar...dus wij zouden gaan voor zo een superleuke schooltas van Bakker...Tenzij ik me natuurlijk bedenk en toch voor een van al die andere leuke dingetjes zou gaan...

    Groetjes! Kristien

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Dat retrobehang zie ik helemaal zitten (hangen) in onze slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. oooh eindelijk mijn eigen retro keukenweegschaal of misschien toch de retro laptoptas tapestry Stem van Orla Kiely voor mijn nieuwe laptop :) en.... duimen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Mijn meisje heeft 'n nieuwe schooltas nodig, de Retro Schoudertas In Bio Katoen van Kers Op De Kaart is wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Lou le chien heeft petit pan stofjes... Dan moet ik geen seconde nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Leuke retro-dingetjes zeg! Ik zou een gaaf kleurig behangetje van Orla Kierly uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ik wil heel graag deze http://www.bloglovin.com/frame?post=2865611371&group=0&frame_type=a&blog=1753949&frame=1&click=0&user=0 dekbedovertrek!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Miranda Inghelbrecht26 mei, 2014

    Ik zou deze kiezen http://www.loulechien.com/prod5713/kleurrijke-etagere-linear-stem/linear-stem/orla-kiely/cat31

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Evelien Vermeeren26 mei, 2014

    Aangezien ik een enorme sloddervos ben, zou een vogelhuisje sleutelhanger super handig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Boehoeee, ik kan niet kiezen!!! Ik wil alles :) Maar omdat ik al een tijdje opzoek ben naar ferm behangpapier voor in onze nieuwe slaapkamer kies ik toch voor een schoon papierke van Orlay Kiely http://www.loulechien.com/prod5378/orla-kiely-behang-classic-stem/classic-stem-bird-s-egg/orla-kiely/cat17

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik vind de categorie 'Lou's kleuren' geweldig. Ik zou dan kiezen voor geel en al die gele spullen op de verlanglijst zetten. Bijvoorbeeld dat berenquiltje van Ferm Living

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Oh, ik kan niet kiezen! Wij verhuizen binnenkort dus veel van het behangpapier spreekt me wel aan! Maar de porseleinen voorraadpotten vind ik ook erg mooi. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. De Bambi lamp!! Zooo mooi.
    Geweldig leuke winkel is het toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. lies boelaert27 mei, 2014

    een leuk dekbedovertrekje kan mijn jongste nog wel gebruiken. Zoals dot van majvillan bijvoorbeeld, heel mooi! http://www.loulechien.be/prod6551/dekbedovertrek-ledikant-100-x-130-cm/circus-blauw/majvillan/cat12

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Een prachtige webshop! Met een kleintje op komst kies ik voor de Octopus muziek mobiel! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Inne Konings27 mei, 2014

    Ooooh en Aaaaah!!!! Ik zou gaan voor iets moois van Orla Kiely....

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik kies een k(n)ussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik val hier elke week wel achterover van je weggevers :o !
    Je kent wel leuke adresjes ;-)

    Ik acht mijn kans niet erg groot meer , maar hey al is het maar voor de sport ondertussen :
    Gek van Orla Kiely , dus ik zou een dekbedovertrek of handtas kiezen met één van haar fantastische prints ... of eindelijk toch eens die mooie lederen handtas in een leuke kleur ...
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Aangezien ons nieuwe huisje welke in aanbouw is bijna klaar is om in te richten zou ik voor het behangpapier of een toffe muursticker gaan om de kamer van mijn lieve dochter in te richten.
    Heel leuke en toffe prints gezien.
    We zouden het heel leuk vinden mochten we hier iets kunnen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. De happlecontainer 'large' staat stiekem al een tijdje op mijn verlanglijstje. Nu we eindelijk verhuisd zijn en alles is uitgepakt, zou ik er graag mee pronken op het aanrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik weet niet wat te kiezen!! Zoveel moois!!
    De blikken doosjes steken mijn ogen uit maar ook het behangpapier is zooo schoon! Zal een moeilijke keuze worden, moèst ik winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  160. wouw wat een reacties, kan ik nog meedoen? Zo ja dan zou ik inderdaad voor de bakjes gaan voor boven mijn werkplek die mijn man nu aan het maken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. oh ja, de bakjes, want zou mijn naaikamertje graag wat leuk inrichten. Duimen maar aangezien dit blijkbaar de laatste give away is. Bedankt voor alles in ieder geval !

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Oh Leuk! Ik ben grote fan van de peper-en zoutvatjes 4 seizoenen, maar ook van al die retro blikken dozen!

    Leuke weggeef woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ik vind de vogel op tak haakjes leuk om mijn zelfgemaakte kleding op te hangen... mijn dochter zal ...ben ik bang... eerder het lieve vogeltjezien dan de nieuwgenaaide jurk waar mama trots op is... Mama Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Lotte Verbeyst28 mei, 2014

    Oh! Prachtige webshop. Ik zou gaan voor een 'houten huisje' van Ferm Living. Het houten studiokastje. Zou hier prachtig hangen aan onze muren!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Leuke spullen! Ik twijfel tussen kussens of een mooie schoudertas ....

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Toch nog een poging doen...de kussen zouden mijn interieur wat opkrikken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. een hele leuke site! deze keer zou ik iets voor mezelf kiezen:
    een grote lederen portemonnee sixties stem van Orla Kiely :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Hier zou ook een leuke school of turntas welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Een schooltas!! Wat zijn die leuk!!
    Mooie give away heb je weer!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Kom ik hier na weken nog eens langsgefietst, en wat een leuke give-away! Durf niet te gaan piepen op hun site, maar jouw preview doet al watertanden...

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Nog net op tijd.. Onder het motto, wie niet waagt niet wint! Wat een heerlijke website. Ik vind de apple container een absolute must voor in de keuken. Maar ook de prachtige lakentjes doen me smelten.. duimen maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ik droom ook al jaren van de Happle container. Misschien komt het er zo toch eens van.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Het konijnenlampje is nog steeds mijn topfavoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Ik ga voor de Bulles Gris van Petit Pan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!