woensdag! op de valreep, met vandaag Liesellove

Voor we overgaan naar de nieuwe prijs, eerst de winnaar van de goldfish give-away.

Blogger Leila zei...
Oh weer zo een leuke give away en deze keer dichtbij! Ik zou gaan voor het ice cream jurkje!
Leila, ja mag ons mailen!




Medeblogster Lies begon een poosje geleden een stoffenwinkel.

Lies heeft een heel leuke prijs in de aanbieding.

Ik mag een mooi verwen-pakket weggeven.

Een cadeaubon ter waarde van €60 
twee cinematickets (om eens een avond van achter de naaimachine te geraken)
en een gans jaar lang 5% korting


Maar er is nog meer.
Omda de blog van Lies vandaag precies 1 jaar oud is, geeft ze tot en met moederdag 11 mei
een korting van 10% aan alle klanten die 
de code EMMAENMONA gebruiken.
Joepie!






Je struinde vast ook al eens door het aanbod.
Ik som even mijn favorieten op.
Want ja, stof kopen, dat kan ik pima!
(ze even snel verwerken, lukt zelfs hier niet)











Alweer een prijs die ik liever zelf zou winnen :-)

Deelnemen kan volgens deze regels:


  • je zoekt in de webshop wat jij het allerliefste zou willen winnen en schrijft dat in een reactie onder dit bericht.
  • je kan slechts één reactie achterlaten onder dit bericht. 
  • je mag uiteraard delen op Facebook
  • de winnaar wordt op woensdag geloot op het ogenblik dat een nieuwe weggeef online gaat.

Reacties

  1. Oooh, ik zou voor de cloud 9 stof gaan, free as a bird,blue moon.
    Ik en vogeltjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh help! Ik zou die 5% korting goed kunnen gebruiken, want ik kan nu al niet kiezen.
    Triangularity Topaz is zeker een kanshebber en de Froy&Dind stoffen ook! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er voor de verandering eens snel uit. De Swallow-Study-Teal zou mijn blonde dochter prachtig staan, dus die sprong meteen in het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al een hele dag je blog aan het stalken en nu blij dat ik lekker lang opbleef om te kunnen reageren op de give away. De swallow study teas is een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke webshop met vele mooie stofjes... Moeilijke keuze, maar ik zou gaan voor Birds by Alice Kennedy van Timeless Treasures.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooooooh, weer zo een super wedstrijd van een super webshop!!!
    De swallow study, die wil ik wel! Om zomerse tuinkussens van te maken. MMMMMMMMMMm, om te bbq'en ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, weeral zo geweldig!
    Mijn favoriet is de Wildwood! (http://www.liesellove.be/Robert-Kaufman-Wildwood)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb weer keuzeproblemen. Met deze giveaway kan ik gewoon meer kopen en heb ik minder keuzestress;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooeeehhh moeilijk kiezen!
    Ik zou gaan voor de nieuwe gabardine met de blauw en witte ruitjes, soft cactus wat aanvullen en misschien dat mooie bloemenstofje hier op de blog... :-) Spannend! Dat zou alvast een geslaagde Moederdag-extra zijn...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super super stofjes!!!!! Ik vind het gigamoeilijk om te kiezen maar ik ga voor de floral mosterd blue en de floral navy blue. Ik hou van bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stofjes winnen, dat zie ik wel zitten. Mijn keuze zou vallen op eentje van Froy en Dind.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb echt het i-de-ale patroontje in mijn hoofd voor deze. http://www.liesellove.be/Papaver Dus ik zet mijn zinnen en mijn hoop daarop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stofjes! Ik zou volgens mij voor het tricotstofje 'sunny sky' gaan, maar het is wel lastig kiezen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is prachtig: http://www.liesellove.be/Katoen-Stoffen-Floral-Mustard-Blue !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooohh, wat leuk! Ik trof haar op de sante boutique afgelopen zondag en we hebben een paar keer gezellig gekletst. Ik zou gaan voor de vintage ferdinand groenen flowers tricot van Lillestof en Primrose Poppy katoen. Ik ga even duimen tot volgende week woensdag, want dit is wel een heel leuke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie deze http://www.liesellove.be/Moda-Katoen-Birds-and-Flowers wel zitten!
    *fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met 60euro kan je wel verschillende stofjes kiezen! De Swallow Study Teal van Free Spirit staat dan bovenaan, om een mooi jurkje te maken voor mijn 13-maanden oude dochter die met haar aquablauwe ogen geweldig leuk staat met petrol. Maar de Lilly Pads zijn ook heel erg mooi, bv. om een bloesje te maken en dan te combineren met een gele rib broek. En voor mezelf een rokje in de Garden Party Tango Blue :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo toevallig! Ik heb juist vandaag mijn verjaardagswishlist gepubliceerd met... stofjes van Liesellove! Mijn favo's lees je hier http://enjoythelittlepleasures.blogspot.be/2014/05/wishlist-5.html?m=0

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Katrijn Dekien07 mei, 2014

    weeral super !
    Een jumpsuit van Bird Coral Green lijkt me wel mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeker stoffen van soft cactus , ik vind ze geweldig
    En voor de rest hebbendingetjes denk ik
    Ik vind dit echt wel een super give away, hopelijk
    Heb ik eens geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. It's a plus graag. En misschien ook een stukje Country Ducks. If you please :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oohhhh stofjes winnen, dat zou super zijn!! Ik ben zelf helemaal weg van de Soft Cactus stofjes!!! Ik vind ze allemaal zoooo mooi!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooh, weer zo'n leuke! Ik zou voor Fly Mini Hex Light Blue gaan of de Jones starred, in elk geval iets om eindelijk eens een hemd voor mijn ventje mee te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cloud9 cloud9 cloud9!!! Oh, zei ik al Cloud9? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou ook voor free as a bird gaan, prachtig gewoon!

    Groetjes
    Soetkin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh kiezen is zo moeilijk! Ik ga voor Fanny dots:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai.... Wie niet waagt, die niet wint...

    Fly Mini Hex Light Blue - Hamburger liebe
    Rondjes Petrol - Froy & Dind
    Klavertjes vier groen - Stenzo

    Ik kan niet kiezen !!!! Zoveel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou gaan voor de Garden party tango blue, al zie ik het Todler Ivy Blue stofje ook wel zitten. Maar met 60euro kan dat natuurlijk allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. canvas "wereld" voor mn jongens, leuk stofje voor een sportzak of zo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. awel, deze ga ik niet rateren want hier kan ik ook iets vinden voor mezelf ;). Ik vind mijn favo niet direct terug in de webwinkel ( maar heb ook niet heel erg hard gezocht ), maar op de bloggermeeting in de wasbar in Antwerpen had ze een tof wereldkaartstofje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. fly mini hex blue please
    leuke give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Elke give-away opnieuw zo'n moeilijke opdracht om te winnen: Kiezen wat je het allerliefste zou willen. Bijna onmogelijk!

    Maar omdat ik een stoffenvoorraad aan het krijgen ben waar men al zou over beginnen twijfelen of ik geen verzamelwoede heb, ga ik deze keer voor iets anders dan stofjes kiezen. Flocken zou ik eens willen testen, dus dan kies ik toch lekker flockfolie?
    En van lintjes en biesjes heb ik ook nog niet echt een voorraad, dus die komen sowieso nog van pas. Misschien koop ik nog een metertje badstof om wat bavetjes te maken, maar als ik mij kan bedwingen, koop ik dus geen andere stof zodat mijn stapel niet uit mijn kast gaat puilen.

    Om te weten of ik voldoende karakter heb om geen stof maar wel fournituren en zo te kopen, zal ik dus eerst moeten winnen, alhoewel die 10% korting ook al heel aanlokkelijk klinkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik denk dat ik voor een cloud9 stofje zou gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou graag een soft cactus stofje kopen, allemaal supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super give-away! Druppel van Stenzo: hier zou ik een tas mee maken, helemaal voor mezelf (Rosalie uit het nieuwe boek 'Mijn tas'). Hier worden regelmatig tassen gemaakt, op vraag of als kadootje. Voor mezelf maakte ik er nog nooit eentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. els schildermans07 mei, 2014

    Ik ben eerder het type dat in stilte van jullie werkjes geniet, maar nu is het toch een schoon kans om mij te laten horen, ik vind de it's a plus stof wel super mooi.
    daar zie ik al veel kleedjes of bloesjes potentieel in voor mezelf (lekker egoïstisch) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Aan de vele reacties voor mij is te zien dat ik niet alleen ben, want ook ik ben fan van' Swallow Study Teal'
    Gonna give it a go!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Weer een heel leuke give away! Mijn dochter is helemaal weg van het flamingos stofje dus daar zou ik haar graag blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh leuk! Ik zie mn zoon wel lopen in een overhemd van Rocket ads navy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik kies voor Alchemy. Als beginnende naaister zou ik die 5% gedurende een jaar wel goed kunnen gebruiken om al mijn toekomstige droomcreaties uit te werken. En met de bon van 60 euro zou ik vooral fournituren aanschaffen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, leuke give away! Ik zou gaan voor Garden Party Tango van Windham Fabrics. Wat een schattig stofje is dat, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. groene wafelstof,valerie vogel en bird green orange stofjes voor mezelf heb al hele stapel leuke stofjes liggen voor kleindochter Ellis.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wegens momenteel niet te veel tijd was het eventjes geleden dat ik op de website van liesellove gekeken had, en ik viel bijna achterover ... Wat een aanbod! Bij het bladeren werd het dus al snel duidelijk dat kiezen bijna onmogelijk is, maar moest ik dan toch mogen kiezen, dan zou ik mijn jongens in de watten leggen met een hemdje in het stofje Vroom en Foxes Cream ...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. brr, moeilijk!
    ik ga dan maar voor het "giraffe giraffe"-katoentje! superlief stofje voor het maken van vele babykadootjes!

    echt een superhandige site heb je! doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh! Stofjes <3 Ik kies de "Free As A Bird Blue Moon" Vind ik al zo lang mooi, maar het is er nog niet van gekomen om het te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh geweldig, ik zou zeker voor het prachtige free spirit swallow study kiezen, om een rok voor mij te maken en een mini versie voor mijn dochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik maak altijd kleedjes voor mijn tweeling meisjes, misschien eindelijk is een rok voor mezelf in Toddler Ivy Green. Zou me zeker ni misstaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Geef mij maar Spring of
    Go-Go London lustrous!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik zou een heel deel van de soft cactus collectie aankopen. Ik heb met eentje van die stofjes juist een kleed gemaakt en ik ben echt helemaal wieg van de soft cactus lijn.
    Maren ( hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het oranje stofje met het raketjes, ventjes, planeten, manen, ... Deze is éCHT de max!
    Wat zijn jullie toch allemaal lief voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oh, ik kom zo in de verleiding door die indianenprintjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een ontzettend leuke prijs!! Ik zou mij helemaal laten gaan in de Lieselove, Dapper en Soft Cactus stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Geweldige give away! Over mijn keuze moest ik niet lang nadenken: de stofjes van Soft Cactus, en dan vooral de Vintage Ferdinand-reeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. De garden party tango blue !
    + nog 10 andere..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Laat de tuinfeestjes maar komen...in een jurkje van Garden Party Tango 😉 grtz An

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Deze uiltjes zijn als stof mijn absolute favoriet! http://www.liesellove.be/Stof-Katoen-Michael-Miller-Happy-Tones-Color-Story
    Hieperdepieperdepiep Hoera Liesellove!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zeker de froy en dind stoffen zonder twijfel :-) en de 5% mooi meegenomen

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Weer een moeilijke keuze met zoveel prachtige stofjes. Ik zou alleszins gaan voor "swallow study teal", "granny's tiles orange" en "floral mustard blue"

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik zou als allereerste nog wat van het olifantenstofje inslaan, daar maakte ik voor de jongste dochter een rokje mee en als dat in de was zit, is ze daar intens ongelukkig over.
    Dan nog wat voor mezelf en ook nog iets van de wolkenstofjes, die doen me helemaal wegdromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Congratulation to your anniversary. My favorites are
    Floral Navy Green
    Foxes Cream
    Aqua Clouds and
    Geos Bright Mandarin.
    I think that I will be using the coupon-cod now, so many wonderful thinks. Thank you.
    mail a docksjo dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik blijf het zeggen, de canvas met bambi's die komt ooit naar hier.... ik zie er verschillende projectjes in. En met die 60 euro nog een bijpassend voeringskatoentje, en nog meer van dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuk : stofjes !
    En er zitten mooie bij.
    Voorlopig is mijn keuze gevallen op 'rocking it' (tricot)
    Mocht ik nu maar eens winnen , sê !

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Zoveel leuke stofjes... Ik denk dat ik voor Color Me Navy of peach clouds zou gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. zeker eentje van de fly mini hex reeks

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke give-away alweer.
    Ik zou voor tricot gaan ( de funny dots en de happy dots, ....)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Moeilijk, moeilijk, ik wil zo veel :)
    van de Dots Tango zou ik sowieso wel een bloesje voor mezelf willen maken
    nu duimen maar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Goh, ik kan weer eens niet kiezen...
    Ik zou gaan voor Free As A Bird Blue Moon of Primrose Poppy, of Primrose Aduamarine... Of misschien toch maar Swallow Study Teal...
    Moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wij gaan voor Birds of a feather! Fly fly to me :)
    Proficiat met de verjaardag trouwens Liesellove!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wow ... Ik zou gaan voor rainforest of de flamingo's van Timeless Treasures. Of voor een stuk gabardine Kobalt , de vliegtuigjes Wit zie ik ook wel zitten, of de honden of katten. Zoveel keuze ... Het wordt moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Vliegtuigjes Wit - de zoon heeft shirts nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. stofjes zijn altijd leuk om te winnen ... en die van Lillestoff zijn altijd super kleurrijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Als dat geen mooie giveaway is!
    Ik denk dat ik een Soft Cactusstofje zou kiezen, of anders Garden party tango, of, of ...

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik zou gaan voor de stof "wildwood" of "country ducks" voor een kleedje voor mezelf! Normaal naai ik altijd voor mijn nichtjes maar die stofjes maken me wat egoïstisch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Duimen duimen duimen!! Ik kies voor de stof: "Go-go Londen lustrous" voor een retrokleedje en "Geometric Navy Cream" voor een hippe broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Zo'n mooie stofjes! Maar ik moet kiezen dus ik ga voor Line Leaf Gold, Uilen in een boom,Vogelkooi en Baby Rib Geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Elien Van Essche08 mei, 2014

    Mmmm, moeilijk om te kiezen als er ZOVEEL mooie stoffen zijn!! Maar ik zou toch gaan voor Triangularity Topaz... !

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een keuze. De lazy diamond blue is wel een vrolijk stofje. Alhoewel de auto's ook een leuk resultaat geven in een hemdje. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een stofje van Timeless Treasures maakt me altijd blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Oh die blauwe wafelstof is al tijden mijn favoriet. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een prachtige stofjes heeft ze hé... Ik kan zo moeilijk kiezen! Ik heb het momenteel nogal voor vogeltjes, dus ik ga voor de 'Free as a bird Blue Moon' en 'Swallow Sturdy Teal'. Al zou ik de hele winkel leegkopen moest ik kunnen.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Kan...niet...kiezen...
    Ik ga alvast voor de chiffon 'Bird coral green'

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Goh, met zo'n mooi gamma is kiezen toch wel heel moeilijk! Ik ga voor Swallow Study Teal. Heel mooie webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik koop gewoon alle stofjes van Soft Cactus. Geweldige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik vind de stofjes van Lillestof super. Vooral "Camping" zou mooi staan in een pulletje voor mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik ben helemaal verliefd op Foxes Cream van Dashwood studios :) Dat zou een heel mooi bloesje kunnen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. De sunset canvas zie ik wel zitten om nieuwe kussenhoezen te maken voor in onze gloednieuwe groene zetel!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. hoi hoi,

    Ik ben een soft cactus verslaafde dus ik denk dat ik daar voor zou kiezen. En meteen passend garen bij uitkiezen??

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  88. oh la la, idd veel stoffen veel plannen ... maar soms wil de tijd niet mee

    maar we doen dapper verder!

    Oh la la Swallow study steal heeft mij omver geblazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wederom lastig kiezen! Ik heb al leuke tricotjes gezien (witte vliegtuigjes en Happy) die super leuk zouden zijn voor m'n jongens.

    Voor mezelf vind ik de Liandlo Green Flowers wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik van voor papaver, mooie combinatie van blauw en groen

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Alweer een lastige keuze. Ik zou gaan voor de auto's, de brillen of de scooters....

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Eerst en vooral proficiat Lies! Wie had dat gedacht toen we snotteren van 17-18jaar waren he (ja ik ken lies van op de schoolbanken)
    Aangezien ik binnenkort voort eerst tante wordt van een neefje ben ik nu helemaal zot van het stofje 'verkeer' maar voor m'n 2 dames kan ik echt niet kiezen…
    Ik wens je nog heel veel succes lies en we spreken heel snel nog eens af he!
    Grts!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. oh, alweer een leuke give away! Ik zou voor katoenen hemdjes-stof gaan. Iets van de fly mini hex serie, of een soft cactus stofje. De granny's tiles blue zijn ook heel mooi. Ik vind mijn zin wel :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oh, weer een leuke give away! Ik ben helemaal fan van het stofje Camelot, Happy Jungle! Daar zie ik wel wat mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Fly to the sky orange!Of toch de fly mini hex blue soft... Moeilijk moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Dit is toch niet grappig, kies wat je het liefste wilt...... Er is begot veel te veel keuze!
    Dus, ik hou het ietsje algemener. Ik zou gaan voor een mooi katoen in blauw of groentinten om ein-de-lijk dat rokje voor mijzelf te gaan maken.
    Of, iets met een tof printje voor een jurkje voor mijn meiden. Tja ;). Daar heb je niks aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Grote fan van het stofje Aqua Clouds en alles in de Art Gallery! Prach-ti-ge give-away! Alvast bedankt voor de kortingscode en voor nu... fingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oh, graag waag ik een kansje!
    Ik zou kiezen voor de Fly Mini Hex Light Blue stof. Wat kleurenpracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wil zo graag eens winnen! Mooie stoffen, moeilijke keuze tussen birds & flowers, Alchemy en Floral green orange... Waarbij ik dan toch zou gaan voor de Alchemy.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. de verenstof van hamburger liebe zie ik wel zitten, voor een geweldig grappig indianenjurkje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Joepie! Eindelijk iets dat niet voor kindjes is. Vorige webshops waren superleuk, maar ik heb helaas nog geen kindjes om te verwennen met al dat leuks. Ik zou kiezen voor Geometric Navy Cream om een hele hippe lente-broek van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. ooooooooooh
    vrooooom voor mijn zoontje en fleurige vogels voor mijn dochtertje
    elastisch paspel, gouden en zilveren zigzagband voor mij
    en een schoon assortiment nieuw naaigaren naast het fluo garen

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Heel de serie "fly mini hex" kan mij wel bekoren. De "nothing hill puppy" ook. Allemaal allrounders waar je veel mee kunt doen. Met de nieuwe meisjeskamer die we hier aan het maken zijn, en het einde van het schooljaar in zicht zouden die goed van pas komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. T is ni waar he...ik plaatste gisterenavond nog een bestellinkske bij Lies...en toen wist ik nog niet van die korting...
    Maar ach...we doen toch nog eens mee voor deze giveaway, want de collectie van Hamburger Liebe stak toch ook mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. OW wat gaaf! En zulke mooie stoffen! Daar moeten we nu een keuze uit maken? Ik vind de stoffen van Dapper erg leuk. Maar ben in aug uitgerekend van de tweede, maar weet nog niet wat het wordt... Mocht ik winnen, dan zou ik heel graag een stofje uitkiezen om een extra boxkleed met bijpassende knuffel uiteraard ;-) te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oh wauw zeg, ik kies voor de flamingo's van timeless treasures of de Granny tiles Orange van soft cactus

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Eentje kiezen...heel moeilijk...maar als het echt moet ;-) dan kies ik voor deze: Birds by Alice Kennedy...helemaal alleen voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Allez, hoe kan je daar nu één iets uit kiezen?

    Ik zou dan voor de Country Calicos red gaan, als ik echt moest kiezen. Of een van de twintig andere die ik zo mooi vond..

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Moeilijk kiezen bij Liesellove ...
    Ik ben grote fan van de hele dapper-reeks, maar ook van Soft Cactus. En ... verliefd op Valerie vogels ...

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Zoveel keuze, niet gemakkelijk! Ik ga voor de Sunset Canvas en de Citrus Canvas... ik heb al het ideale patroontje in mijn hoofd (een mens kan nooit genoeg tassen hebben)!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik zou sowieso voor een stofje van Froy en Dind gaan. Dan zou ik eindelijk eens een rok voor mezelf proberen te naaien... want als meisjes-mama is dat er nog niet van gekomen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Moeilijk! Art Gallery, Cloud9 of Fly to the Sky ...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Opnieuw een hele toffe give away! Ik heb inderdaad al eens op de website geneusd. Heel leuk, met veel favorieten, maar vandaag kies ik 'Fly Mini Hex Aqua'!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Amaai! Wat een leuke give away weer! En wat kiezen? Er staan zoveel mooie stofjes op de site! Denk dat ik met de 60 euro niet ga toekomen...
    Op mijn verlanglijstje staat zeker een stofje van Soft Cactus. Maar welk? Ik denk dat ik voor Whoopsy Daisy Blue ga.
    Maar Lilly Pads van Free Spirit zal ook zijn weg vinden naar mijn winkelwagentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik zou gaan voor Fly Mini Hex Aqua om eindelijk eens iets voor mezelf te maken en Fly Feather om iets voor mijn petekindje en de dochters van een vriendin te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Toevallig net via Facebook ook LieselLove ontdekt, want zij komt naar de MamaMarkt in Breendonk zaterdag! Olé!
    Schone stofjes gezien, zoals het schattige wheels on the bus-tricot van Liandlo..
    Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik ben enorm fan van fly mini hex orange (hamburger liebe) en floral navy green..
    en misschien nog enkele effe kleurtjes. Dat heb ik nog niet zoveel in mijn kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. ik zou gaan voor 'Triangularity Topaz' perfect om iets te maken voor mijn vriendin die gaat bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Kiezen. mmmmm moeilijk. Ik neig naar de chifon green bird om een sjaal voor mezelf van te maken, of de gabardine met blauwe ruitjes voor een broek voor de meneertjes. of de Fly Mini Hex Light Blue voor een hemd voor manlief. Je ziet, genoeg ideeen om die prijs te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  120. oh, the all time favourite the swallow teal study, heb ik al in een grote voorraad, maar die vosjes van Dashwood studios zien er ook geweldig uit...
    groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  121. De Soft Cactus stofjes! Maar ook met de Garden Party Tango Blue zou ik wel aan de slag willen gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Amai, zoveel prachtige stofjes! De swallow study teal zou zeker tot mijn favorieten behoren, maar daarnaast zag ik zeker nog een tiental andere stofjes die ik zo direct graag zou kiezen. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. De combinatie Aqua Clouds en Aqua Hot Air Balloons lijkt me prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ohoo! Ik zag vanochtend nog een facebookpost van LieselLove passeren met een paar prachtige nieuwe chiffons met vogeltjes waaraan ik al helemaal verkocht was. Fingeres crossed voor de give-away maar ondertussen ga ik me al lekker uitleven met die verjaardagskorting!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Floral Mustard Blue
    Lasting Leaves Red
    Floral Green
    Primrose Aquamarine

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Mama van eva en toon08 mei, 2014

    ik zou voor de appeltjes gaan. Superleuk om pennenzakjes te maken voor de kindjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  127. De missing duck en sunny sky :-) Dankje om ons de kans te geven op zo'n leuke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Happy Life, om de dag vrolijk te beginnen is dit HET stofke voor de pyjamakes van de kleindochters!
    groetjes omi

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Flowers van lillestof! Zoveel keuze, moeilijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. wildwood..zo moooi, ideaal voor een kleedje voor een lief klein meisje (die van mij bv :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik ga voor de 'Free as a Bird'!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Nathalie08 mei, 2014

    Een stofje winnen, daar wil ik altijd wel aan meedoen :-)
    Ik zou gaan voor aan softcactusje
    Whoopsie Daisy Green of Vintage Ferdinand. Of misschien toch de andere auto stof?
    Of groene nicky velours?
    So many possibilities, so little time ...

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Dat tweede stofje vind ik heel mooi, of ééntje van cloud 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Die katoentjes van Hamburger Liebe kunnen me wel bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik zou super blij zijn met "Wheels on the bus"! Voor een geweldig pulletje voor mijn zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Jaaaah! Liesllove! Geweldig :-)
    Leuk, een give-away ook nuttig voor mensen zonder kindjes :-))
    Voor mij ooo asjeblieft pretty-please Swallow Study Teal, ik ben zot van vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Weeral zo een leuke! Ik zou kiezen voor het leuke stofje Birds of a Feather.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Oho, zoveel moois! Van deze twee stofjes werd ik alvast instant happy:
    'craftroom' om een nieuwe hoes voor mijn machines te maken en 'missing duck' voor kleine kleertjes :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  139. It's a plus van Cloud 9 en dan nog eens een tas maken voor mezelf ... it's a deal !

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik zie graag Geekly Sneakers Blue en Scooters.Jullie mogen kiezen als ik zou winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Moeilijk kiezen, zoveel moois! Ik ga denk ik voor Granny's Tiles Blue, want die zou ik voor zowel de dochter als de zoon kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik zou voor een van de soft cactus stofjes gaan. Heb er al zoveel goeds over gehoord dat ik ze zelf ook wel eens zou willen proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Een tijdje geleden kocht ik er Giraffe crossing van Riley Blake voor een dekentje. Rocket System zal hier hopelijk ook in de smaak vallen voor een hemdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat een moeilijke keuze, maar ik ben fan van Lily Pads

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Geos Bright Mandarin, Free As A Bird Blue Moon, Birds by Alice Kennedy, Takjes, Retro Bloem Oranje, Botanique Bouquet,...
    Groeten,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Country Ducks Green... een geweldig stofje!! dat ontbreekt nog in mijn stoffenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Zonder twijfel Rainforest by Michael Searle van Timeless treasures :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. http://www.liesellove.be/Varieté-Turquoise- vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. ooooh. leuk!! ik wil er zoveel!! valerie vogel grijs, emilia, babushka, alchemy, golfjes blauw, ...
    dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. De bloemenstoffen zijn ook mooi, floral green orange bijvoorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Wat een leuke blog! Ik zou graag een van soft cactus stofjes willen! Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wauw!! Wat super leuk ik zou gaan voor de Free Spirit stofjes Notting Hill Poppy ! En nu heel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik zou gaan voor de chiffon-stof Bird Green Orange! Leuke print, leuke kleuren, leuk transparant!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. amai zoveeeeeel mooie stofjes.het stofje die nu in mijn oog sprong was dit Vintage Petals Navy maar er zijn nog meer stofjes dat ik graag zie daarom zou ik ook graag meedoen voor deze mooie leuke prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik zou al zeker voor de aqua clouds gaan. En dan ineens in grote hoeveelheid om een heel babypakket te maken (en mischien ook wel wat kussentjes voor in de zetel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. liesbeth c08 mei, 2014

    wauww, wat een fijne actie.
    wauw, wat een fijne winkel.
    ik zie mezelf al flaneren in een jurk in deze stof:
    http://www.liesellove.be/Chiffon-Stoffen-Bird-Coral-Green !

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oooh, wat een leuke give-away!!! Het katoentje Jones Starred kan mij wel bekoren, en de Go-Go London Lustrous is al een tijdje een hoogstaande favoriet. Ik wil trouwens gelijk een complimentje geven aan de webshop. Tof gedaan dat je bij heel wat stofjes een naaiprojectje kan zien. Het doet de stofjes eer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Oh la la, ze verkoopt ook Froy&Dind-stofjes! Goed dat ik dat nu weet :) Ik zou dus voor zo eentje gaan, ofwel een Cloud9-stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Een kersenpitteke met de beige poedelcanvas lijkt mij de max! Hot dogs om mee in bed te nemen! Liefs! jasmin p.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. wow, wat een mooie stofjes!
    Ik ben alvast fan van Whoopsy Daisy Blue!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik wil graag een shortje maken voor mijn ventje, dus ik ga voor gele badstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. katriend08 mei, 2014

    En weer heb ik dat 'Deze keer ga ik winnen, 'k voel het'-gevoel :)
    De stoffen van Hamburger Liebe kunnen mij zeer bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ik ben al lang verliefd op de primrose patroontjes, maar nu ga ik voor http://www.liesellove.be/Free-Spirit-Katoen-Lilly-Pads

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ik ga resoluut voor deze Birds by Alice Kennedy
    Het is eens iets gewaagder dan de vrolijke snoepkleurtjes die ik altijd neem!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. De fleurige vogel is wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik wil zoveel mogelijk stofjes hebben. Kiezen gaat nog moeilijk worden. Ze heeft zoveel mooie collecties. Lillestoff, soft catus, Micheal Miller of Hamburg liebe. Ik hoopt dat ik win dan kan ik weer een leuk stofje of stoffen scoren voor de dochter haat eerste verjaardag. En dan nog op tijd verwerken tot een jurkje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Ik ben zot van het stofje Swallow Study Teal ( http://www.liesellove.be/Free-Spirit-Katoen-Swallow-Study-Teal )
    Ik zie me er al rokjes of topjes mee maken... Het begint al te kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Weer heel wat leuks om uit te kiezen. De fournituren zijn ook erg fijn. Misschien kan ik daar al mee starten om mijn stapel stofjes in de kast op te werken. Daarna komt die 5% korting natuurlijk heel erg van pas om weer nieuwe stofjes in huis te halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat een ontzettend mooie stoffen, deze give away heeft tot nu toe alles overtroffen. De swallow study sprong er wel echt uit, zo prachtig voor mijn kleine spruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  170. wat een super mooie stofjes allemaal, moeilijk om te kiezen, maar waarschijnlijk zou het een soft cactusstofje worden, puzzeled milly red

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Het zou een Cloud 9 stofje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. een kansje op de Swallow Study!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. zoveel leuke stofjes... ik zou voor ons meisje kiezen voor Way out West-adventure, voor mezelf de garden party tango, prachtige stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Moeilijke keuze, maar mijn dochters gaan volledig voor de flamingo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Hoi, ik vind de stof: Garden Party Tango Blue heel erg mooi ofwel de lilly pads...en zo zijn er nog wel een paar!fingers crossed, hopelijk win ik deze give-away! Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Zou het winnen van deze prijs me dan eindelijk over de streep trekken om mijn eerste rokje te maken? De wil is er alleszins! Ik ga voor het prachtige poesjes stofje, mijn poppemiekes zuellen dat prachtig vinden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wauw: Giraffe Crossing !!!

    Super blog/webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Ik zou toegeven aan de kriebels om een hele lading soft cactus stofjes in huis te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Pluy and play! Een hemd voor mijn oudste!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Evelyn Vertriest08 mei, 2014

    Fly mini hex aqua of fly to the sky orange of garden party tango blue of alchemy of spring of Go-Go londen Lustrous of of of ... Het is bijna onmogelijk om je favoriet te kiezen, telkens als je denkt, deze, dan zie je weer iets anders ... daarom is deze prijs ook zo fantastisch ... omdat je er een heel jaar lang van kan genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Wat fijn, een weggeef van mijn liftgeefster op weg naar de overlockles!

    Ik wil graag een beetje Bird Green Orange. Enneuh... realistic elephants van Timeless Treasures!

    That would make my day

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Zoveel mooie, leuke stofjes! Maar als ik er echt eentje moet kiezen, ga ik voor de birds and flowers! Mijn handen kriebelen al! Duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen

  183. Oh wat een gave give away! Ik vind zoveel stoffen mooi op de site, dat het lastig kiezen is... Maar ik denk dat ik ga voor Lazy Diamond Blue. Een mooie katoen die ik wil gebruiken om mn eerste bloesje ooit te maken, voor mijn kleine neefje! Maar die stoffen van soft cactus vind ik ook wel errug leuk... en flockfolie om eens te proberen... kortom denk dat het nog lastig kiezen wordt als ik mag winnen.
    Groetjes,
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Alweer zoveel moois !! Fly Feather of Fly to the sky orange of …

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Annelies08 mei, 2014

    Super, deze webshop heb ik nu ook leren kennen. De gele stofjes van Cloud 9 zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  186. De hippiebusstof!! Zooo leuk!
    Alweer een geweldige give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Zal moeilijk kiezen worden, maar grootste kanshebbers zijn :
    Floral Mustard Blue
    Geometric Navy Cream
    Bird Green Orange
    Fly To The Sky Orange
    Fly Mini Hex Blue Soft
    Geos Bright Mandarin
    Flamingos by Michael Searle
    zoveel moois . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Ik ben een beginnende naaister en heb nog veel te leren, maar zou graag beginnen met wat simpele overgooiertjes voor mijn meisje (appels kiwi, Giraffe Giraffe) of een rokje voor mezelf (Birds by Alice). Al vind ik Rocket system ook wel leuk voor een tasje. En in Retro bloem oranje zie ik dan weer een dekentje...
    Verdorie... Ik heb nog veel te leren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Hieruit kiezen... Moeilijk hoor. Maar toch: Flowers Mustard Blue en Flowers Green stelen mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Wauw! Wat een mooie stoffen en wat moeilijk kiezen! Ik zou dan toch voor mijn kleine brandweermannen voor bij de brandweer kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Liesbeth H08 mei, 2014

    Zeer moeilijk om tussen zoveel moois te "moeten" kiezen maar als het dan echt moet... De "realistic elephants" van Timeless Treasures hebben, als echte Afrikafan, mijn hart gestolen. Ik weet niet of een kledingstuk voor een 30-jarige hierin maatschappelijk nog gepermitteerd is maar ach dat trekken we ons niet aan. Laat die olifanten dus maar komen ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  192. ik wil de floral navy green! Fly to the sky orange! Fly mini hex aqua! en ook nog wat van die kersjes!

    en veel sjans, dat ik es win, dat wil ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Ik zou voor het stofje van Free Spirit: Swallow Study Teal gaan!
    En van cloud 9: Free As A Bird Blue Moon!!
    So in love! Ben benieuwd!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Soft Cactus blauw, om verliefd op te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  195. Mijn keuze: small flowers, bambi blauw, retro bloem oranje en klavertjes vier oranje! Thx voor korting!

    BeantwoordenVerwijderen
  196. Fantastisch (en gevaarlijk!): een stoffenwinkel die ik nog niet ken... :p
    Ik zou voor de Bird Coral Green Chiffon gaan en die Liandlo tricots heb ik nog nergens gezien en zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  197. Oh my... moeilijk kiezen tussen zo veel moois.
    Ik zou gaan voor een stofje van Free Spirit / Swallow study teal.
    Lijkt me ideaal om eens iets voor mezelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  198. Ik denk dat ik voor een stofje van soft cactus zou gaan toddler Ivy's blue voor de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  199. de Soft Cactus stofkes zijn zeker niet te versmaden, maar ik vind Swallow Study Teal ook zoooooo schoooooooooon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  200. De blauwe jeansstof, om een sportief zomerjasje te maken voor de dochter. In combinatie met de primrose poppy als voering...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!