Overleef twee maanden vakantie

 Twee maanden vakantie staan voor ons klaar. Heerlijk!

Net op tijd viel dit boek in onze brievenbus.
Mijn meisjes zijn al groot genoeg om er zefstandig mee aan de slag te gaan.
Toen ik hen deze ochtend het boek overhandigde en vroeg eens op zoek te gaan naar iets leuks om vandaag te doen, hoorde ik: 
dit! en dit! o! dit! x30 of zo.
Ik koos dan maar voor hen en stuurde hen naar boven met een bol draad.




Even later ging ik kijken en vond ik ze in deze toestand terug.
Volgende keer hangen we belletjes aan de koorden en dan horen we wie tegen de touwtjes botst.



 Verkleden en grimeren valt hier ook altijd in de smaak.
Wij gingen voor photo booth, maar maakten geen snorren, brillen en hoeden.
We doken in de speelgoedbak en lijmden griezelige beestjes op haarspelden.
Op de gezichtjes veegden we wat bruine grime en we plukten wat takken in het park.













Daarna gingen we gewoon lekker buiten spelen en libellen kijken.


Lobke, je schreef een heel tof boek. Hier is het een grote hit!




Reacties

  1. Geweldige foto's. Ik zie steeds vaker mensen vol lof over het boek, misschien toch maar eens in huis gaan halen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Direct er mee aan de slag,dat is leuk,hé!Toffe meiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het plezier spat van de foto's! Heb het boek ook in huis, was nog aan het nadenken wat ik nu eerst zou proberen (keuzestress ;-)), maar ik denk dat ik voor de draden ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb hem ook besteld!
    Hier vind je trouwens de tip waar je hem voor amper 5€ kan bestellen ;)
    http://mamadammeke.blogspot.be/2014/07/flamingos-poppenmandjefotos-geweldig.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vakantie is alvast goed begonnen, ik krijg zin om mee te doen als ik het zie :)
    Die haarspelden is echt een tof idee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!