Gezellig cocoonen met wintersoep


Als het buiten kouder wordt, en als het avond lijkt voor je er zin in hebt,
dan helpt troost-eten waar je geen schuldgevoel van krijgt.
Ik ga dan voor soep. Verzadigend en gezond.
Meestal gooi ik de groenten bij elkaar die voor handen zijn.
Maar voor deze probeerde ik eens een recept.
Man, man, wat een verschil. Het smaakt naar meer.
Volgende keer maak ik dubbel zoveel als voorgeschreven en dan genieten we een dagje extra.






groene groentesoep,
Mona's favoriet.



Recept groentesoep

Het is maar dat je het weet, maar deze pompoensoep hebben we ook getest en goedgekeurd.

En deze avond eten we kabeljauw in papillote. 

Wat staat bij jou op het menu?

Reacties

  1. soep is altijd goed, en in de winter smaakt dat nog beter, ik geniet alleen al bij jouw foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soep! Alleen al daarvoor hou ik toch wel een beetje van de herfst en winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geroosterde pompoensoep van Jeroen Meus moet je eens proberen: werkelijk goddelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier ook 2 soepboerinnetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er heeeeeeeeerlijk uit! Ik wil wel eens gezellig soep bij jou komen slurpen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook een grote soepfan! Vandaag maakte ik zoete aardappel en pompoensoep met koriander. Goddelijk. En daarna een vegetarische pasta met parmezaanse kaas. Ofcourse!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben tegenwoordig nogal van de recepten van de Colruyt-site, omdat ik alle ingrediƫnten dan rechtstreeks online in mijn karretje kan laden bij Collect & Go. Supergemakkelijk. En vanavaond staat er ook een maaltijdsoep op het menu: Aziatische noedelsoep. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!