met pen en inspiratie

Ik krijg vrolijke kriebels als ik de kalender bekijk.
Morgen mag ik Stof voor durf het zelvers 2 gaan ophalen bij de uitgeverij.
Joepie!!!
En eindelijk!
Ik zal mijn wagen volladen zoals in het liedje en ik zal allicht zingend naar huis rijden.


En dan begint het feest.

Ik wil jullie graag ontmoeten en een persoonlijke boodschap schrijven op de eerste bladzijde.
Daar heb ik een kalender vol afspraken voor.


dinsdag 4 november

19.30 uur -20.30 uur







vrijdag 7 november

vanaf 19 uur




zaterdag 8 november

16 uur -17 uur




zaterdag 15 november

13 uur tot 16 uur


zaterdag 22 november 

sponsor van de boekstoffen
15 uur tot 17 uur



zaterdag 29 november


16 uur tot 17 uur




zondag 30 november


15 uur tot 17 uur






Deze lijst is nog niet volledig. 
Hou de blog in de gaten als je ons wil ontmoeten.




Reacties

  1. Joepie! Alvast een dikke proficiat! En ik kijk manlief straks lief in de ogen en hoop dinsdagavond eens langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat ! Het worden drukke tijden zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joepie eindelijk en ik wens je een nacht vol gezonde kriebeltjes toe ;-) Ik wacht in elk geval al in vol enthousiasme op mijn postbode (ik bestelde ééntje voor bij Bambiblauw) Veel plezier op alle signeersessies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een dikke proficiat! Jammer dat ik er niet bij kan zijn op je boekenborrel ik zei het ook al aan Annelies: het is een beetje te ver voor mij. Ik hoop je op één van de andere locaties misschien wél te zien, wie weet. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best spannend vermoed ik!Dinsdag ga ik naar de boekenbeurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk ook al uit naar een exemplaar! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd zo ver....
    Maar ook een niet gesigneerd exemplaar blijft de moeite waard , denk ik dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, je komt in Amsterdam, wat leuk. Nu snap ik waarom Sharon van Zonen09 vandaag in Amsterdam refereerde aan Boeken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, spannend! Veel plezier alvast, de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zeg, zelfs in Amsterdam!! Succes ermee! (het boek staat op mijn kerst-verlanglijstje ;) )

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!