In het lang

Mona kreeg een laaaaaaaaange rok.
Zo eentje tot op haar enkels. 
Zo eentje om te dragen met teenslippers en een coole zonnebril.
Niet om in te rennen op de speelplaats vrees ik.


Ik gebruikte de stofbreedte van de lap.
Onderaan omzomen en bovenaan rimpelen.
En dan een elastiek er aan.
Heel snel klaar.
Ik gebruikte niet mijn lievelingsstof omdat ik eerst eens wou testen.
Deze stof kocht ik in Anzegem in dat winkeltje vol schatten dat nu gesloten is.






Ze bleek wel fan te zijn
en vond haar spiegelbeeld wel stoer en grappig.






De volgende krijgt zakken. Dan kan ze haar handjes daarin kwijt.
Het idee van het ijsje zag ik hier.
Ik vond er geen in onze maat en flockte dan maar zelf.
Minder mooi, maar ook leuk.


Reacties

  1. Ondanks mijn beperkte enthousiasme als het op lange rokken aankomt, vind ik Mona wel geweldig met haar exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is haar attitude die het 'm doet, hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook geen fan van lange rokken, maar Mona komt er wel mee weg. Benieuwd naar het volgende exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is er helemaal klaar voor,laat de zomer en de feestje maar beginnen of lang uit chillen met vriendinnen.Leuke flock zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze staat er supercool mee en voelt haar daar ook zo in als ik de foto's zo zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Duidelijk een bijna tiener ;) En ik denk dat dit exemplaar niet snel op de stapel op het bed zal belanden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en cool:-)
    Ze staat er geweldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sophisticated! Enne... dat shirt met ijsje had ik ook gespot. Maar ik vind jouw flock-versie ook erg strak (lees: mooi) hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt! Ze staat er goed mee. Dat flockwerk is oof tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil deze outfit voor mezelf :-D!
    Ik vind je flock er super professioneel uitzien trouwens! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik loop regelmatig in een lange rok ;-) ik mis wel de attitude van Mona (de drie laatste foto's! Hemels!) maar ik kom dan wel een keertje op cursus... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke rok!
    Inderdaad wel niet geschikt voor op de speelplaats (ik spreek uit ervaring, want er zitten er bij ons op school lln die dachten dat dat wel een een goed idee was tot de EHBO-koffer er aan te pas kwam :p)

    Ik ben benieuwd naar exemplaar 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, ik hou van maxi-rokken en deze is geweldig! Go, Mona!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben zo fan van lang, heerlijke rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ge-wel-dig! Zo gaaf voor grote meiden (nog niet geschikt voor mijn kleuterdochter, ivm buitenspel), helemaal af met het t-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik begin helemaal fan te worden van lange rokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow zeg !

    mijn 9jarige dochter wil dit allang / al altijd eigenlijk,
    maar ik ben er zelf zo zot niet van,
    die maxirokken, maar als ik dit dan zie.

    Misschien toch maar eens aan de slag gaan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De lange rok is wel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!