Playtime Paris, het verslag, deel 1

Het was broeierig heet in Parijs. overal liepen mensen zichzelf wat verkoeling toe te wapperen.
Ik voelde de hitte wel, maar was te veel afgeleid door al het moois op de beurs om me druk te maken over temperaturen.

Hoewel ik ga om kleertjes te kijken, interesseert de afdeling interieur me ook.
Ik zag iets waar mijn hart sneller van ging slaan en dat wil ik met jullie delen.


Poppenhuizen zoals je ze nog nooit zag. 

Minimalistisch design, prachtige afwerking, een architectuur om van te watertanden en het beste van al: moduleerbaar. Ik hou van de gedachte dat de fantasie van het kind niet beperkt wordt tot het inrichten van de kamers. Ze worden geprikkeld om zelf het huis te bouwen, verbouwen, met eindeloos veel variaties.
De poppenhuizen zijn op maat van playmobilfiguurtjes. Je hoeft er de meubels dus niet bij te kopen. Ik kan me de eclectische plastiek interieurs al voorstellen. (help)




Hoewel zo'n mooi poppenhuis niet misstaat in een interieur, kan je het opbergen tot een kleine doos. 
(lukt niet met playmobil)



















 Die Belgen maken nogal mooie dingen, hé.



Reacties

  1. Prachtig vind ik dat. Nu nog kinderen en een rijke man :) En jij gelukzak, dat je daar weeral bij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it. Als dat bestaan had toen ik klein was....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! En slechts voor een vriendenprijsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan ook nog eens Belgisch? Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Printje, de prijs is een zware dobber. Ik was helemaal verliefd. En nu moet ik dat uit mijn hoofd zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toen ik de eerste foto zag dacht ik: Ziet er wel erg tof uit! Maar vast pokkeduur :D en kijk, tis ook zo :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!