Aymara winter 2015-2016

Net als Laurence beperk ik mijn koopdrang deze winter.
Emma en Mona groeiden een eindje deze zomer en ze passen in bijna niets meer van vorige winter.
Er zit dus wel ruimte in de kast.

Ik ging de uitdaging aan om met zo weinig mogelijk gekochte kleertjes een helemaal nieuwe garderobe x2 samen te stellen. Dat lukt aardig! 

Maar ik spaar wel voor enkele mooie stukken.
Ik voel een enorme nood aan deze sjaal en muts kriebelen.
Ik denk ook dat Emma geweldig zal staan met de bolletjestrui.


Voor Mona denk ik aan een basic trui in een mooi kleurtje.
En waarschijnlijk ook weer een t-shirt. De kwaliteit is zo super.




En dit is geen gesponsord bericht.
Gewoon eentje uit liefde voor het merk.




Reacties

  1. Griet! Je vergeet jezelf! Aymara voor dames is zalig (ik draag dat ontzettend vaak). EN we hebben niets gezegd over niet shoppen voor onszelf deze winter he ;-) <3 xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mutsen en sjaals daar heb ik ook een zwak voor. En zeker die van Aymara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Houd je maar flink aan de voornemens, dan zien we hier nog zeer regelmatig mooiïgheden van jouw hand verschijnen! :) Af en toe iets erbij, moet kunnen...Had hier zelfde voornemen, maar nu de collecties uitkomen, toch eerst daar voor zwichten, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laurence! Ik heb ook Aymara voor mij hoor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook veel zelf proberen maken maar Aymara blijft top en oh zo mooi, dat zijn kledingstukken die echt mooi zijn en blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige modelletjes allemaal en mooie kleurtjes, kan best begrijpen dat je hiervoor kiest.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is aymara ook heel geliefd ��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ja, Aymara... ook een favorietje hier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die eerste foto is precies mona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt? Dat is denk ik de dochter van het koppel achter Aymara! Zeker niet Mona :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, hier ook een fan. Dat laatste truitje voor de zoon...hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aymara, ik kende het niet... Ben net eens op de website gaan kijken. Ook verliefd op de bolletjestrui!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niets kopen geeft ruimte voor een aantal investeringen hé! Ik deed mezelf voor mijn verjaardag een heerlijk zachte Anne Kurris-sjaal cadeau, in het mooiste blauw met prachtige kleurschakeringen. De winkeldame heeft hem zelfs voor mij ingepakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!