De winnaars en een nieuw cadeau van JBC voor rappe beslissers

Ik was wat overmoedig in mijn tijdsindeling. Ik beloofde jullie al eerder de winnaars bekend te maken van de LMV met wat naaitijd met mij. De vorige blogpost en die daarvoor en dan vooral het onderste fotootje maken duidelijk waarom dit zo lang duurde.
Ik heb echt waar ook maar 24 uren in een dag.
De komende weken maak ik van die tijd graag wat tijd vrij voor deze dames:
Sturen jullie me een mailtje? Dan regelen we de date!


Kim, om even te ontsnappen uit het stof en dan hier te komen werken met… tja, stof.

Elke Van Linthout, om samen over jouw naaiangst te komen. 

Haidy Ottevaere, omdat ik jouw enthousiasme steeds tot hier kan voelen.



Kiezen was moeilijk, maar ik kreeg alweer een ander fijn nieuwtje.
Ik mag aan één van jullie een 
bon geven ter waarde van €50 
om te gaan shoppen in de collectie van Zulu Papuwa van JBC.
Net als Emma en Mona vierde deze collectie zijn tiende verjaardag.
We mochten naar de modeshow en genoten van het spektakel en het feest.





Kan je ons vinden? 



Emma koos deze jurk:

Wil je de bon winnen?
Laat hieronder dan jouw keuze horen en vrijdag 9 oktober pik ik de winnaar er uit!




Reacties

  1. Waaah die broekkousen zijn fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gingen eens neuzen bij de collectie en er sprong ons direct een broek in het oog: https://www.jbc.be/nl/bedrukte-broek-zulupapuwa-059427asm.html.
    Jutta heeft een stevig poepje en billetjes, met als gevolg dat bitter weinig broeken passen en ze dus bijna altijd rokjes en kleedjes draagt, terwijl ze dagelijks bijna smeekt om een broek te mogen aandoen... Deze met de nodige portie stretch zou ideaal zijn, dus daarom zou Jutta wel graag die bon winnen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's. Dat maakt het helemaal goed dat wij er niet bij konden zijn.
    Wij vinden deze rok heel leuk!
    https://www.jbc.be/nl/beige-plooirokje-zulupapuwa-059577gnm.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijdens de modeshow vroeg Ella zich luidop af waarom zij zo geen mooie kleren in haar kast hangen had. Dus als ik de bon win, mag zij zich eens gaan uitleven in de JBC! (ik denk dat het een rokje gaat worden, of iets met een poes op)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben hard fan van die bedrukte broek! https://www.jbc.be/nl/bedrukte-broek-zulupapuwa-059427asm.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een onvoorwaardelijke fan ben ik niet, maar het beige poezenrokje en de tijgersweater zou ik hier wel aan de kleerkasten willen toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Katrijn Dekien07 oktober, 2015

    Onze lieve 6-jarige Mona koos voor een jurkje: https://www.jbc.be/nl/tweedelige-jurk-zulupapuwa-059574bld.html. Ze zegt dat ze al die diertjes heel leuk vindt. Eerst snapte ik het niet zo goed. Maar ze had het kleedje blijkbaar heel goed bekeken. In de rok staan idd ook nog muisjes en konijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De cardigan met zakjes voor onze kleine padvindster zou Super zijn 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aangezien de kast van de dochter niet meer dicht geraakt zou ik kiezen voor de sweater met de tijger. Kleurrijk en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zo een modeshow lijkt me super leuk! Ik zou de tweedelige jurk met de poes op nemen. De dochter is nog altijd zot van poesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleurrijke trui met het muis er op!prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De mooie bedrukte broek zou hier zeker scoren of het blauwe plooirokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ida gaat resoluut voor deze pull https://www.jbc.be/nl/veelkleurige-longsleeve-zulupapuwa-059605gsm.html

    en met een bijnaam "katjesfamilie" kunnen we haar geen ongelijk geven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en de zoon gaat voor deze... https://www.jbc.be/nl/gebreide-trui-zulupapuwa-059661brd.html

    kinderen met smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben al langer fan van Zulapapuwa !
    Die modeshow zal wel een voltreffer geweest zijn !
    Ik heb geen meisjes-zulapapuwa-draagsters meer....maar mijn jongste kleinzoon zou helemaal de lucht ingaan mocht hij de jongens-longsleeve met olifant kunnen winnen.
    Hij draagt maat 110.
    https://www.jbc.be/nl/longsleeve-met-olifant-zulupapuwa-059660gsl.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben meteen maar even bij de jongens gaan kijken :-) Deze trui vinden we hier super tof https://www.jbc.be/nl/gebreide-trui-zulupapuwa-059661brd.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke broekkousen ! En de sjaal met ponpons , daar ga ik ook voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om de modeshow te volgen. De kleurrijke cardigan met muizen vind ik prachtig.
    Het is een heel geslaagde collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind het indigo plooirokje heel mooi. Zo'n basisstukje dat bij veel past. Met 2 dochters (8 en bijna 10) met dezelfde kledingsmaat zou dat leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aanwezig op zo'n mooie show, moet fantastisch zijn! Sjansjaard! Ik kies zeker de lichkleurige rok met die poes. Daar zal ik hr zeker een plezier mee knn doen :) gecombineerd m v die te gekke kousen, ja perfect zou ik zo zgg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee maar niet voor mezelf als ik zou winnen.
    Zou het dan cadeau geven aan m'n beste vriendin om haar zoontje van een paar maand oud in het nieuw te steken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elien Van Essche07 oktober, 2015

    Het beige plooirokje met de poesen zou hier een ideale match zijn voor mijn dochtertje-die-zot-is-van-katten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kleurrijke dingen allemaal!!
    Onze voorkeur gaat naar de poezensweater met de super leuke broekkousjes!

    Wauw, wat zou ons Lou blij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De sweater met zakken omdat de oudste dochter heeft beslist geen kleedjes meer aan te doen (en in haar kast zijn er uiteraard enkel kleedjes en cardigans te vinden). Zo een kleurrijke sweater past wel bij haar nieuwe stoere look

    BeantwoordenVerwijderen
  25. We hadden al eens het blauw kleedje met de poes op vast in de winkel, maar het hing er niet meer in de juiste maat. Ook niet meer bijbesteld omdat we al veel mee hadden, maar misschien kan het zo toch nog aangeschaft worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind de beige plooirok het mooist, maar de cardigan zou wel een betere aanvulling zijn in de kleerkast van mojn dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kledij . zelf heb ik geen kleine kindjes meer maar wel 9kleinkindjes en ze zouden heel blii zijn om iets te kiezen uit de collectie , het tweedelige jurkje is heel tof of een sweater
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn meisje zijn echte meisjes meisjes. Ze zijn dol op lànge sokken, jurkjes, rokjes ... Zo'n plooirokje https://www.jbc.be/nl/indigo-plooirokje-zulupapuwa-059592bld.html ontbreekt nog in hun collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De bedrukte broek, in de hoop dat er dan eens niet gegrommeld wordt als ze nog eens een broek moeten aandoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Waaw, weer een give away, sjiek!
    Moest ik de bon winnen zou ik de jongenssweater met tijger kopen, daar zou een van mijn zoontjes heel blij van worden! (en de andere wat jaloers van zijn...)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het beige en indigo plooirokje zouden hier enthousiast onthaald worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jullie Emma en onze Rune delen dezelfde smaak:
    ook Rune zou het kleurrijke jurkje kiezen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind de jongenssweater met tijgerhoofd super.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Delphine D'h07 oktober, 2015

    Wij gaan voor de tijgersweater of de orcalongsleeve! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dochter en ik zouden gaan voor het Bordeaux kleedje met glad voorpand met katje erop en een stoere Gilet uit imitatiebont, helemaal super.
    We duimen dat we het uit mogen zoeken!
    Groetjes ikkeismooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn flinke meid zou zeker voor de poezenjurk gaan met een kleurrijke kousenbroek eronder!
    Of voor de lange muizensweater...
    FIngers crossed... want na een groeispurt verdient ze wel iets nieuws. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Alles met de poes voor mijn poezenmadam! En als ik echt moet kiezen, liefst het blauwe plooirokje met de poes...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk!! Frone verkiest het tweedelige jurkje met de poes...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bedrukt corduroy rokje, de (mooie!) keuze van mijn dochterjte Nona :-) Duimen dat we winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hier een kleine ma thuis rondlopen die wel mooi zou staan met de tijgertrui (https://www.jbc.be/nl/gebreide-trui-zulupapuwa-059661brd.html) Ik waag dus graag een kansje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Miaaaauwww :-) Mijn dochtertje vindt de poezen broekkousen en t-shirt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hier zijn het beige rokje met de poes en de bedrukte broek favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Niet echt origineel maar wij vinden ook dat kleedje echt superschoon! Om van die kousenbroeken nog maar te zwijgen. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  44. De bedrukte broek voor de dochter. Het is eens wat anders, en kan zowel voor een wat sjiekere gelegenheid met botjes en gilet, of wat stoerder met baketschoenen en leren jas. Voor de zoon vind ik de longsleeve t-shirt met opdruk 'yellow fox' wel leuk.

    Groetjes Margo V.R.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een kijkje bij de jongenscollectie zegt: zonder twijfel: de gebreide tijgertrui. Dat wordt hier een lievelingstrui!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oooooo zalig!!!! Een date met Griet!!!! Oooo echt heel blij!!!!! Dank u!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. De rok zoals het kleedje wat julli kozen en de kousen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wij zouden de sweater met zakken kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. De kleurrijke trui zou hier heel erg in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Voorlopig past mijn meisSweater met tijger ZulupaPUWAje nogniet in de collectie, maar zoonlief zou de Sweater met tijger ZulupaPUWA heel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Aangezien mijn dochter elke zomer een ongelooflijke groeispurt krijgt, is het weer dringend tijd om haar kleerkast aan te vullen. De tweedelige jurk https://www.jbc.be/nl/tweedelige-jurk-zulupapuwa-059574bld.html is echt haar ding: een kleedje, maar toch niet te frullerig. Een perfecte combi van wat dochterlief wil en dat wat mama liefst ziet! Duimen dat ik eens iets win!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wij gaan voor een poezenrokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooi! Leuke kleurtjes en toffe prints!
    Ik zie mijn kleine meid wel in de kleurrijke cardigan en mijn stoere kerel is waarschijnlijk direct verkocht als ik de t-shirt met 2 lagen voor hem zou meebrengen. Love the print!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het beige plooirokje met de poes lijkt mij wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. aangezien we hier zot zijn van veel kleurtjes zouden we de kleurrijke trui kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Maar daar is veel te veel schoons te zien om te kunnen kiezen! Al die kleurtjes, love it!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Het lijkt mss saai, maar "de broekkousen!"
    Kleedjes maak ik het liefste zelf ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Het beige poezenrokje, of Emma's jurkje, zou Juliette ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. JBC, zijn er wel mama's met kinderen die er nooit komen? Weinig, denk ik. Ik combineerde mijn laatste naaisel ook met een JBC-truitje.
    Wat zouden we kiezen bij ZulupaPUWA?
    Geen twijfel als ik bij de jongens kijk, de sweater met tijger!
    https://www.jbc.be/nl/sweater-met-tijger-zulupapuwa-059790orm.html
    Bij de meisjes is de keuze ook snel gemaakt: de longsleeve met poes: https://www.jbc.be/nl/veelkleurige-longsleeve-zulupapuwa-059605gsm.html

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ga voor de eenvoud: het plooirokje en de coltrui, telkens die met het kleine, fijne tekeningetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ooooh graag! Een grote JBC fan hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ook, die sweater met de muis erop is echt onze keuze. Heerlijk vrolijk en blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik stond gisteren nog in de JBC! Zoonlief snel een broek! Dat kind is zooo groot! Bij Nel kon ik me inhouden. Die kleurrijke cardigan steekt wel mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik stond gisteren nog in de JBC! Zoonlief snel een broek! Dat kind is zooo groot! Bij Nel kon ik me inhouden. Die kleurrijke cardigan steekt wel mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw weer zo mooi en vrolijk, voor men kleindochterje de cardigan of het blauwe jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Felle kleurtjes staan mijn kleinkinderen prachtig, dus in deze collectie zitten veel dingen waar ze zouden in schitteren, dat wordt moeilijk kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een vrolijke collectie :). Wij gaan voor de broekkousen met het grijze jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een vrolijke collectie :). Wij gaan voor de broekkousen met het grijze jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ga 100% voor de (broek)kousen! Daarmee kun je niet meer met het verkeerde been uit bed stappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ga voor de beige rok met poes en collants onder, of dezelfde jurk van Emma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hey Griet,
    onze dochters hebben dezelfde geode smaak want hier zou de jurk ook op veel gejuich onthaald worden! super! en nu maar duimen dat de bon richting Dendermonde waait (al gun ik het de andere kindjes uiteraard ook :-) ) doe zo voort met de blog, het is altijd aangenaam lezen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oh zo'n plooirokje met een kousenbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Waw, zo moeilijk kiezen seg!
    Maar ik vind de trui met één streepjes mouw en één bolletejes mouw echt de max. en dat sweater jurkje is ook echt cool. Mijn meisjes zouden er hun gading wel in vinden! Ik doe dus mee voor de bon.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik hoop dat we de winterdagen nog wat kunnen wegjagen met de stoere sweater met tijger trui van ZuluPapuwa. https://www.jbc.be/nl/sweater-met-tijger-zulupapuwa-059790orm.html

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Het tweedelige kleedje met de poes lijkt me wel mooi bij mijn poeslieve dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wij volgen emma haar keuze: prachtig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik heb echt een "meisjesmeisje", dus het roze poezenrokje met één van de broekkousen zal hier wel scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. O! Eén van onze favorieten. Wat een fijne wedstrijd!

    Dochterlief gaat voor deze (en ik kan helemaal volgen): https://www.jbc.be/nl/beige-plooirokje-zulupapuwa-059577gnm.html

    En met deze erbij is het dan weer helemaal af:
    https://www.jbc.be/nl/bedrukte-kousenbroek-zulupapuwa-059637asm.html

    Wij zien het al helemaal voor ons...

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  79. www.jbc.be/nl/gebreide-trui-zulupapuwa-059661brd.html
    Voor mijn mini man, zou dit zeer leuk zijn.
    Titi
    belgium1860@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zou de kleurrijke trui kiezen maar zou eerst raad vragen aan mijn kleindochter zelf!
    Leuke collectie die ik nog niet kende!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik zou de kleurrijke trui kiezen maar zou eerst raad vragen aan mijn kleindochter zelf!
    Leuke collectie die ik nog niet kende!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat zou ik graag winnen :-)
    Ik heb twee meisjes die in de kleedjes passen en de rokjes zijn zo mooi. Ze houden van kleur.
    Als ik mocht kiezen zou ik dit rokje kiezen voor de jongste:
    https://www.jbc.be/nl/kleurrijk-rokje-zulupapuwa-061901asm.html
    En voor de oudste dit rokje:
    https://www.jbc.be/nl/bedrukt-corduroy-rokje-zulupapuwa-059576asm.html
    Da's misschien iets meer dan de waarde van de bon, maar dat wordt wel opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuke dingen, het maya de bij jurkje is erg leuk, mooie stofjes en niet overdreven maya! Of de blauwe laarsjes met glitter details maar die zijn helaas nog wat groot... Of de polkadot jumpsuit die heel gaaf maar zwaar onpraktisch is... Of een van de andere leuke jurkjes of truitjes ofzo. Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Eloise heeft dezelfde smaak als Emma want ze haalde hetzelfde jurkje eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Dat beige rokje met de poes zou hier bij beide dames een grote hit zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Voor Jef zou ik de grijze longsleeve kiezen met de 'aliën' op en voor Eva zou het beige plooirokje en de veelkleurige longsleeve met beiden een poesje op een schot in de roos zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. ik zou voor mijn zoon kiezen voor de trui met olifant erop. Hij is dol op olifanten.

    En nu maar duimen, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik ga voor die kleurrijke truien! Perfect tegengif voor grijze herfstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuke kleding! Ik vind die kleurrijke truien het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. zo tof zeg, zitjes op de eerste rij :-)
    Zoonlief draagt nu een t-shirtje met lichtgevende letters uit een van de vorige collecties, super ding nu hij lettertjes leert op school <3
    Ik vind het indigo plooirokje het mooist voor mijn poezenkind. Of de muis longsleeve voor kleine muis. En ooh, dat lichtblauwe coltruitje is ook al zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik zou voor mijn dochter de kleurrijke trui met nr 059634GSL kiezen en voor mijn zoon de trui met de tijger 059661BRD. Prachtige collectie. Het was moeilijk kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wow die maillots, of jullie noemen ze broekkousen. Die zijn gaaf! Daar zou ik voor kiezen..

    Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Dat zag er een leuke dag uit! Hoe kan je daarop aanwezig zijn?

    Wat betreft de collectie ben ik grote fan van https://www.jbc.be/nl/bedrukte-broek-zulupapuwa-059427asm.html. Dat zou echt een ideale broek zijn voor een leuke outfit voor mijn (niet meer zo) kleine meid haar eerste schooldag na de herfstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Een bon winnen! Dat lijkt me wel wat! Zeker met 3 opgroeiende kids die overal uitgroeien waar je bij staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. waw deze bon spreekt me wel aan; ik zou zelf voor dit gaan : https://www.jbc.be/nl/kleurrijke-jurk-zulupapuwa-061904asm.html

    een schattig jurkje voor mijn schattige nichtje dat uit Brurkina Faso is overgekomen door de woelige situatie van niet lang geleden.

    Het zou haar perfect passen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik vind de kousenbroeken en kleurrijke truien geweldig!
    Liezel

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Een poezenrokje of tijgertrui zou mijn pittige dochter niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Alles is heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Tof dat ik deze mooie collectie via jouw blog heb leren kennen. Het is altijd fijn om in de winter kleurrijke kleren te zien. Mijn dochtertje Linde zou graag het paarse kleedje met de poes, muizen en konijntjes hebben.
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Het poezenrokje met een paar leuke broekkousen: toppertje voor de dochter! Het is 9 oktober dan wel mijn verjaardag maar met een cadeaubon voor de dochter is deze mama ook heel blij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Die sweater met zakken met zo'n leuke kousebroek onder vind ik top voor onze jongste dochter, schattig en toch ook beetje stoer! Met 2 dochters in huis die zot zijn van leuke kleding en waarmee ge JBC altijd buitenwandeld met meer aankopen dan gepland, is zo'n bon altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Helemaal verliefd ben ik op die ecru longsleeve... Niet te druk en toch speels, perfect onze stijl. Spijtig dat ze deze kleertjes niet voor de kleinere maten hebben, mijn dochtertje is nog maar 15 maanden. Daarom waarschijnlijk dat ze me nog niet eerder zijn opgevallen in de winkel, want vaste klanten hier van JBC :-) Ik waag dus ook een kansje voor die waardebon.

    (Hoe kon ik die naaidate giveaway gemist hebben :-( enkele verschrikkelijk drukke weken achter de rug dus die post moet door mijn mazen van het net geglipt zijn... Zo spijtig want jouw blog was de shot onder mijn kont om mijn eigen naaimachine te kopen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik kan Emma alleen maar gelijk geven: dat jurkje is superleuk, al vind ik de broekkousen ook wel heel tof! Kleurrijke en vrolijke collectie... Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Het plooirokje met de poes... daar zou mijn dochter enorm blij mee zijn!

    Lijkt me zalig om zo een show eens live mee te maken! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Supertof! Olivia past perfect bij de tweedelige jurk met de poes erop. Winnen zou fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik vind die truien allemaal zo leuk! En de shirts met lange mouwen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Als ik de jongste zou laten kiezen in JBC dan koos ze vast een leuke poezenrok met kleurrijke broekkousen eronder en ik kan haar geen ongelijk geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Leuk, ik doe graaaaag mee.. Het donkerblauwe jeansrokje... Stoer maar toch zwaaien en zwieren....

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Vandaag werd de oudste dochter 7 jaar. Zij vond de keuze van Emma heel mooi. Maar ook deze zag ze zitten : https://www.jbc.be/nl/bedrukte-broek-zulupapuwa-059427asm.html
    Ik denk dat we dringend eens met haar verjaardagskaart naar de JBC moeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. caroline Moens09 oktober, 2015

    mijn 10-jarige dochter is gek van de truitjes en golfjes!! Welke? Dat is allemaal gelijk...
    10-jarige meisjes voelen zich soms al kleine dames, maar met deze collecties kunnen ze gewoon weer 10 jaar zijn!!

    Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Het kleedje in twee delen met de poes! Zo mooi... voor mijn poezelige dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Tinne Mostmans09 oktober, 2015

    Mijn dochter vindt het poezenrokje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Hopelijk nog op tijd... De kleurrijke kousenbroek met de kleurrijke cardigan lijken me een topcombi voor dochterlief

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wij zouden hier net voor hetzelfde kleedje gaan ... goeie keuze !

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Oh, dan zou ik coor mijn Monatje de beige plooirok

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou ik voor mijn Monatje de beige plooirok met het poesje kiezen - daar zou ze echt heel blij mee zijn :-)

      Verwijderen
  116. Ik zie nu pas dat ik een naaidate met jou gewonnen heb, wauw!
    Dat komt door al die verbouwdrukte... ik maak snel tijd om je te mailen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!