Een extra vakantiedag


Emma en Mona waren een paar dagen op openluchtklassen.
Weg van huis, samen. 
Voor hen is het fijn om samen op stap te gaan. Ze hebben altijd een vertrouwd gezicht in de buurt.
Voor papa en mama betekende het ineens een leeg nest.
De eerste twee dagen kon ik er wel van genieten, maar dan sloeg het gemis echt wel toe.
Wat vond ik het heerlijk dat we vandaag een lokale verlofdag hadden op school.
Het weer was zalig en dus trokken we er op uit. 
Genieten van elkaar en van natuur.













PS: de bon van JBC gaat naar Anoniem 
sophie s zei...
Helemaal verliefd ben ik op die ecru longsleeve... Niet te druk en toch speels, perfect onze stijl. Spijtig dat ze deze kleertjes niet voor de kleinere maten hebben, mijn dochtertje is nog maar 15 maanden. Daarom waarschijnlijk dat ze me nog niet eerder zijn opgevallen in de winkel, want vaste klanten hier van JBC :-) Ik waag dus ook een kansje voor die waardebon. 


Reacties

  1. Ooooh, dankjewel! Zo ontzettend fijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pairidaiza is zo leuk om te doen, wij waren er ook afgelopen zomer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!