Grateful Grace


Nele van Mamaexpert organiseerde Vlaamse Blogawards.
Emma en Mona werden geselecteerd in de categorie naaien, maar ook als instagrammers.
Nu durfde ik op voorhand weinig reclame maken omdat de mededingers vriendinnen zijn!
Toen deze ochtend de winnaars bekend gemaakt werden, was ik behoorlijk zenuwachtig.
En meteen daarna trots toen bleek dat we wonnen in de categorie naaien.

Dank voor alle stemmen!

Uit dankbaarheid naaide ik een babyjurkje Grace voor de kleine Chloé Grace.
Het patroon van de jurk kan je gratis terugvinden op mijn blog.

De stof kan je vinden bij Veritas.




Ik werkte de jurk af met kamsnaps op de rug.
Ik kreeg net één jurk uit een lapje.
Al moest ik de rok op een andere manier knippen. 
In één keer kan niet wegens te smalle afmetingen van de voorgesneden lapjes.
Er zit nu een naad opzij.






Reacties

  1. Super mooi!
    En proficiat met de award !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat met je award! Spijtig dat het lapje wat klein was maar zo leer je zuinig werken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verdiend gewonnen! Hoe doe jij dat toch, bijna dagelijks bloggen?! Proficiat. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terecht won jij :) ik kan alleen maar mega fier zijn dat ik naast jou een vermelding kreeg xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! When I clicked this post, I thought "wow, this woman, works, sews and still finds time to photograph her projects and then blog and instagram them. Bravo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW, proficiat met het winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke welgemeende proficiat!!! Verdiend gewonnen trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uiteraard won je.
    En...Verdiend!! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi! Liefs, Dina (fetedesgamins.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! En opnieuw een mooie versie van het jurkje! Staat sinds ik het maakte ook tussen m'n favoriete :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! De hele blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoera!! Gefeliciteerd! Jullie hebben dan ook een super blog!
    En dat patroontje....ga ik zeker maken als er een klein meisje geboren wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een dikke proficiat met deze award!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, en een prachtig jurkje weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!