griezeltattoos


Halloween komt er aan.
Lekker griezelen. 
Hoewel, ik ben eigenlijk niet zo'n held 
en spring zelf een gat in de lucht als ze me doen schrikken.

Wij probeerden de propere versie van eng.


We leefden ons tijdens Ernestjes verjaardagsfeest uit
nadat we de oma's veilig op een zeteltje in de zon parkeerden.
Want dat nepbloed ziet er wel heeeeeel echt uit.
Brr



Gust is NIET bang.





Misschien ook goed dat de oma's geen internet hebben 
en dit bericht niet zien.
En het valt me op dat de dramalessen eindelijk opbrengen. :-)






Arme Gust werd bijna volledig opgeschrokt door een dino.









Reacties

  1. Zalige foto's!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat manneke wordt ook heel snel groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool !
    Enne : Oma's kunnen daar best tegen , hoor ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze buitengewoon mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal ze ook proberen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brr... al helemaal in de griezelsfeer. Gelukkig heeft Gust er minder last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf schrik van alles en nog wat,maar dit zijn leuke foto's en tattoos voor minder bange kinderen en volwassenen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk verslag van een griezelmiddag!! :-) En de tattoos zijn écht wijs! Gust en Ernest verzonnen de wildste verhalen voor hun vriendjes aan de speelplaats. Stoerheidsfactor, bigtime!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gruwel zeg! Al goed dat je erbij vermeldde dat het plaktattoos waren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te gekke tattoos! Waar haal je ze? Enne ja, Mona is klaar voor het theater. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je moet er maar opkomen,
    een geweldig idee,
    merci,
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan me voorstellen dat drama bij Mona goed gaat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig!!! Hier gaan er 2 blij zijn! mercikes voor de tip ;-) Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!