Werk maken van de UWYH

Een paar jaar geleden, toen ik nog 'volleybal' stoffen verzamelde en geen stoffenverkoop aan mij liet voorbijgaan, hoorde ik het in Keulen donderen toen iemand UWYH suggereerde.

Use What You Have

Ik vind mezelf erg braaf dezer dagen als het op stof kopen aankomt.
En toch lijkt de stapel maar niet te minderen.
Onderaan vond ik deze sportieve stof.
Zwemmers, skiërs, turners, … in kleuren op ons huidtype geschreven.
Ik kocht ze ooit op een stockverkoop en maakte er nu een rimpelrokje mee voor Emma.
Bijna geen werk en meteen een leuke aanvulling in de kast.





Emma's trui past dit jaar werkelijk op alles wat ze heeft. 
Van een goede aankoop gesproken.

Haar blauwe longsleeve vonden we hier.



Reacties

  1. Ik probeer ook al een jaar geen stoffen meer te kopen. En het gaat goed, de stapel is al een beetje gekrompen. Al vindt manlief dat er nog wel wat werk aan is, aan die stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keileuk stofje!
    Ik doe mijn best om zo weinig mogelijk stoffen en bolletjes wol te kopen, maar ik denk dat het nog beter kan ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook UWYH! Ik kocht denk ik al twee jaar geen stof meer, en aangezien ik me ook niet zo vaak meer achter de naaimachine zet, krimpt de stapel stoffen in de kast ook niet zo snel ;-)
    Mooi rokje, het kan wel geen werk zijn, maar het is toch maar weer direct een mooi extra stuk in de garderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook UWYH. Niet dat ik zóveel stof heb, maar stof kopen om daarna niet meer te gebruiken is ook maar zonde.
    Die trui lijkt mij zalig! Perfect bij zo'n rimpelrokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, een toffe outfit! en herkenbaar een stoffenstapel die nauwelijks lijkt te slinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ik ben fan!
    Ik blijf ook braaf de laatste tijd. Dat is ook echt nodig met die overvolle kasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof rokje! Een stofje kan soms lang in de kast liggen, je denkt dan wat kan ik daar nu nog mee doen, maar vroeg of laat is er bij elk stofje wel een klik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof rokje! Ik ben ook aan een grote stoffenopruimactie bezig, ik verkocht er veel vorige zomer en voor de rest probeer ik zoveel mogelijk te gebruiken wat ik liggen heb. Ik kocht dit jaar nog zowat geen stof, en ben daar behoorlijk trots op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij is het de bak met bollen wol die op de een of andere manier nooit dicht raakt. Hoeveel ik ook brei. UWYH, dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, geen stof kopen... R.E.S.P.E.C.T.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben oo kwel veel kalmer wat betreft verzamelen van stoffen! Ik gebruikte echt al veel op de laatste tijd en kocht slechts sporadisch eens nieuw :) Goe bezig jom wij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk stofje is dat zeg! Gelukkig maar voor mij dat het al even in je kast lag, dan is het vast niet meer te koop ergens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, ook ik probeer meer te vernaaien dan te kopen, maar het valt niet mee... Ik heb genoeg voorraad om een stoffenwinkel te beginnen vrees ik... Maar dit is weer een leuk rokje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. UWYH, ik ga dat ook eens proberen. Zowel in de stoffenkast als voor de bollen wol. Dat wordt nog een zware uitdaging...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!