Meisjes zijn gelukzakken

Meisjes hebben geluk.
Die kunnen ook jongensstoffen dragen.
Mona bewijst dit met deze stickly rockers van Zonen 09.
Sharon ontwerpt niet alleen patronen, maar ook meteen stoffen voor jongens.
Creatief talent van eigen bodem.
Ik kocht al een hele poos geleden deze en maakte er een zomers rokje uit.



Er zitten zakken in de zijnaden. 
Zakken zijn altijd een goed idee.




We combineren hier met een t-shirt van Fred & Ginger en een vest van Aymara.
Helemaal op en top Vlaams. 
<3 p="">







Reacties

  1. Leuk! De laatste foto is wel grappig 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de combinatie met geel geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik - in al zijn eenvoud - echt héél erg mooi! Die kleurencombinatie is en blijft één van mijn favorieten. Some girls have all the luck ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! Waarom lijken de rokjes van andere bloggers toch altijd zo heerlijk soepel te vallen en als ze hier eens aanhebben, zit t heel anders, haha. Daarom maak ik ze zelden..Deze zou zo de kast in mogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan! Had ook niet anders verwacht �� En idd,zakken zijn altijd handig ! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige outfit, fan van de kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, die laatste foto :)
    Leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meisjes hebben inderdaad geluk. Onze zoon vond zaterdag het kleedje van zijn zusje heel mooi en wou er ook een. En wat later op het schoolfeest zei ik: jullie zijn verkleed als bij, en hij: nee, wij niet, zlleen de meisjes. Ik: jij toch ook, maar hij hield vol: 'alleen de meisjes', omdat die allemaal dezelfde rokjes kregen... En hoe vertel je zo'n jongen van 4 met gevoel voor schoonheid waarom hij geen rokjes mag dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo'n rok wil iedere vrouw/meisje wel. en inderdaad...die zakken: heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!