Een nieuwe samenwerking tussen Bambiblauw en topper Eef Lillemor

De illustraties en de koekjes van Eef Lillemor komen je vast niet onbekend voor. De pasteltinten die elke kinderkamer een stukje vrolijker maken.
Bambiblauw en Eef Lillemor gingen samen in zee om enkele prints op stof uit te brengen.
Tricot. 
Ik kreeg deze twee prints als test en vond in de buurt ontzettend fotogenieke kindjes.






Ik maakte een jurkje met een cirkelrok en open zijnaden. 
Ik kon vooraf niet passen en het mocht misschien wat kleiner, 
maar nu zal deze kleine meid langer kunnen genieten van de jurk.
Ze wou zwier en kreeg dat ook.






Voor haar grote broer maakte ik een longsleeve uit Ottobre. 
Het truitje heeft een speciale overslag aan de schouder. 
Ik werkte af met mintkleurige biais.


















De lichtjesslinger op de achtergrond maakten we van een kerstslinger en kartonnen potjes.

Reacties

  1. dat zijn inderdaad twee heel fotogenieke kindjes met een superleuke lach. En dat gecombineerd met leuke kleertjes in mooie stofjes! Top dus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! En wat hebben de kids pret. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pareltjes! (zowel de kids als de stofjes als de outfits)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superknap gedaan alweer en wat een knapperds voor de lens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik terug wat meer wil naaien (als ik terug ben uit vakantie!, zo schoooooon zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zotmooie foto's <3 Die kindjes!!! Ooooh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke fotoshoot! Volgens mij heb jij je uitgeleefd met het voorbereiden van de props ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hoe leuk! Zowel de kindjes als de stofjes en de kleertjes ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat zijn deze mooi :-)
    ik vind de stofjes echt perfect voor zo een kleine kindjes
    en de foto's zijn helemaal af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Griet! hartje voor die open zijnaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh, dat jurkje is zaaaalig! Wat een heerlijk idee, die open zijnaden. Mooie naaisels, mooie kinders, mooie foto's: een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!