100 % Belgisch

Op één van de warmste dagen van de zomer trok Emma een warme trui aan en een longsleeve.
Zonder mopperen, als een volleerd model.
Ze kreeg een ijsje achteraf, om af te koelen :-)


Ze toont hier een rokje dat ik maakte van een ander stofje van Maan, een prachtig Belgisch merk.
De shoot kwam een beetje te laat, jullie kochten alle stof al. En ik begrijp waarom.
Deze stof kan je combineren met een massa kleuren en kan je verwerken voor zomer- en winterkleren.



Gelukkig heb ik nog wat over en kan ik nog een bloesje maken.





We combineerden hier met een trui van Aymara, wel eentje van vorig jaar die nog perfect past en een longsleeve van JBC.



Wil je meer inspiratie opdoen om de stofjes van Maan te verwerken?
Kijk dan zeker eens bij Straight-grain An naar haar creaties voor schattige Ava en Norah.



Reacties

  1. pfff amai zo warm en dan nog zo goed poseren, dat verdient volgens mij vandaag nog een ijsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die herfstkleuren! Ik hou daar wel van.

    http://mevrouww2.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zalig moooooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Een model moet er wat voor over hebben zo te zien 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tolle Bilder.
    Sehr schön

    Sei herzlich Gegruesst von Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. suuuupermooi!! wat een heerlijke foto's ook! Wel schattig, m'n oudste dochtertje Sia keek toevallig mee en wilde weten wie die meisjes waren en wat ze in het bos dede, :-) Toen ik hun naam zei en vertelde dat ze ook fotoshoot doen voor de kleertjes van de mama, zei ze dat het mooie kleertjes waren ;-) schattig :-) de waarheid komt uit een kindermond he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad met veel te combineren, prachtige modellen heb je toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!