Indian summer

Rokken. 
Rokken a volonté.
Voor elke gelegenheid en voor elk weertype.

Ik wil nog niet aan winter denken.
Ik wentel me in zalig warm en zonnig weer.
En maakte nog wat rokken voor zonnige dagen.

Dit stofje met ruitjes vraagt om zon.
Dus pleit ik voor een lange nazomer.



Emma en Mona kregen dezelfde rok.
Elk twee keer de volledige stofbreedte gerimpeld en voorzien van elastiek.



Mona knutselde op een regendag een attribuut. 
Perfect voor deze shoot.



 De truien herken je misschien nog van vorig jaar.














De stof is te koop bij MonDepot en komt uit de collectie van Maan.
Props: Mona




Reacties

  1. Wat een onverwachte maar toffe kleur-, patroon- en stoffencombinatie! Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zonnige, fleurige outfits. Ik word er vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig zomers en perfect voor school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. misschien wel je eenvoudigste project van deze zomer maar oh Griet ik vind deze rokjes perfect! <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Van mij mag de nazomer nog heel lang duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Griet, wat een heerlijke modellen! Jouw meisjes zijn toch echt pareltjes! En hun outfits ook. Ik word er op slag vrolijk van :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof zeg!! Idd heerlijk zomers, ik hoop dat jouw pleidooi gehoord zal wonen bij de weergoden :-) en wat worden jouw meisjes zooo groot! Knappe dames zijn het! En wat een leuk geknutseld attribuut ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weerom prachtig gedaan! Hoe eenvoudig, toch heel mooi kan zijn he, dat bewijs jij telkens weer met jouw naaisels! Een plezier om naar te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. doet me erg aan ijsjes denken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!