Eitje

Toen Eva's eitjes uitkwamen, haalde ik meteen genoeg in huis.
Mona's lievelingskleur en haar lievelingseitje: "paardenoog".

🍳

Pas toen iedereen zijn lap al verwerkt had, 
knipte ik in mijn stuk.
Oef en eindelijk.
😊😊😊





De trui heeft raglanmouwen en werkte ik onderaan en aan de mouwen af met de eitjesstof.
Een losse trui geeft lekker veel beweegruimte.


Het rokje dat ik erbij maakte is op basis van deze uitleg die ik jaren geleden schreef.
De stof is dunne sweater in grid patroon.
De laatste collectie van Bambiblauw.



Het naaien komt hier weer op dreef, maar foto's maken in de winter, daar moet je al eens wat geluk voor hebben. Je kan niet zomaar kinderen van school halen omdat "het licht even goed zit". 
Deze outfit snakt naar wat warmere temperaturen en blote benen weer.


Stoffen Bambiblauw

Reacties

  1. Ooh leuk! Ze blijven echt super hé, die eitjes! En het rokje vind ik ook een topper! (De kousen en schoenen ook trouwens.) Die foto's nemen blijft hier ook heel tricky. Ze zijn echt wel nog steeds super, je foto's! We duimen voor langere dagen en zonlicht dat wat langer blijft hangen dan de schooltijden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Zo blij dat de naaikriebel je weer te pakken heeft. Foto's nemen wordt binnenkort weer een eitje. Hoera voor langer wordende dagen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, het eitje dat uitkwam :-) Wat een leuke combi, helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Blij dat je naaidrive terug aanwezig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe combinatie! Een eitjestrui maakte ik al, nu nog zo'n rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof meer moet zo een outfit niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die groot geworden, die dochter van jou. En neen, je bent niet de laatste, ik heb nog een lapje liggen, dat voorlopig alleen maar gestreeld wordt elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto frustratie ken ik, maar het is zelfs op winterfoto''s duidelijk dat het een prachtige outfit geworden is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zou nogal grappig zijn, moest je ineens de klas binnenwandelen en zeggen "Ik neem de dames even mee, tot zo!" Hoewel, daarvoor is de woensdag vast uitgevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik plukte Klaas deze week van de speelplaats om onder de middagpauze foto's te maken in mijn klas 😉 Toffe outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!