communieparade, mint en goud voor ...


Mint en goud voor Mona.
Ze koos de kleuren en wou ook nog wijde mouwen.
U vraagt, u krijgt, zo gaat dat hier soms. 


Ik maakte een dochter blij en kreeg zoentjes in het kwadraat.
Misschien maak ik nog een andere top. 
Of misschien ook niet.
Keuze genoeg intussen 😉.





Stof rok Stoffen Van Leuven
Stof top Madeline stoffenmadam.

Patroon rok
rimpelrok met rits.

patroon top
Stof voor durf het zelvers twee, mits nog wijder maken van de wijde mouw.
Ik knipte voorpand en rugpand door om er een antiek lintje tussen te stikken.

Reacties

  1. Dat ze super goede smaak heeft ja! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heeft ze goed gekozen. Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt Griet. Prachtige stofjes. De jonge dames weten wat mooi is.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie outfit, Griet, feestelijk stijlvol. 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn absolute favoriet, die top doet mij kwijlen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! En een blije dochter, daar doen we het voor he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! En dat lintje tussen de top wauw zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh dat lintje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig! is trouwens een versie die heel goed geschikt is voor moest het weer koppig tegenwerken (maar uiteraard duim ik voor prachtig weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij gaan voor blauwe lucht en 25 graden ��

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Persoonlijk is deze mijn favoriete outfit van wat je tot nu toe liet zien. Ik vind deze het meest vernieuwend, modern, apart en anders. Topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Deze is mijn favoriet. Net iets specialer, hipper,... Echt knap. Dochter zal stralen en mama dubbel fier zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!