Tienerstuff voor dansbenen

Emma en Mona dansen net als de gemiddelde tiener graag op alles wat goed klinkt.
Leuk als je met twee bent, dan is dat steeds een minifuif.
Momenteel vragen ze en dragen ze graag losse truien die net wat korter komen.
Zo af en toe komt er een buik piepen bij het dansen.


Ik kocht net twee weken geleden voor Mona een trui waar ze helemaal wild van was. 
Het perfecte model.
En dus ...
tekende ik er netjes het patroon van.
Om copy paste te doen.

En zie...
zo blij!


Het model is wijd, kort met aangeknipte mouwen.
Aan het eind van de mouwen werkte ik af met een stuk van dezelfde stof. 



Op de rug loopt een naad. 
Ik knipte het rugpand in twee losse stukken.
Die stikte ik over elkaar vast met onafgewerkte naden.
Dat was ook zo bij de gekochte trui.
Na het wassen, krult die rand wat op.


Vooraan zit een zakje.
Bij Emma kon ik spelen met de lijntjes.
Bij Mona liet ik de print mooi doorlopen waardoor de zak nauwelijks opvalt.


Ik gebruikte voor deze danstruien de nieuwe French Terry van Bambiblauw.
Deze collectie heet BLOS en daar zitten vier leuke prints in.
Die zijn vanaf vandaag te koop.

Reacties

  1. Die twee naast elkaar zijn echt de max! (En mooie layout van je blog trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo mooi! Leuk om te zien dat je ook voor tienermeiden nog al eens iets zelf mag naaien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke truitjes, de droom van iedere tiener.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Fan van het model van die trui, zo tof gedaan! En fan van Emma en Mona natuurlijk. Wat een toffe modellen, die twee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig die streepjes ! En zo tof gedaan met die zak vooraan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die groot geworden ineens! Echte dames! Leuk dat je nog mag naaien voor hen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw at ziet je blog er mooi uit! En prachtig tienergerief, ze stralen er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi model van trui. Echt iets voor grote meisjes! Ze stralen er echt mee, zalig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Emma's broekzakken zijn de max! Net als hun truitjes en de strepenzak. Ik ben superblij met mijn oogjes, maar ik denk dat ik die strepen toch nog bij koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof dansspul! En ze lijken ineens zo dames ipv kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die liefde tussen die twee, heerlijk!
    Schoon model, misschien kopieer ik u wel gewoon voor mijn mini'ke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zo een mooie fotoshoot! Leuke stijl ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel tof! En wat een heerlijk vrolijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik hier kom kijken, geniet ik nog het meest van hoe graag jouw dochters elkaar zien. Wat een zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave truien!
    En prachtige meiden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De truitjes zijn heel mooi zoals altijd

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!