Groot worden in pink & mint


Emma en Mona vierden dit weekend feest.
We gaven een tuinfeest en gokten op stralend weer. 
😎😎😎
Geluk gehad.
Joepie!

Alles begon met de kleertjes.
Jullie konden zien wat we maakten.
Ik vond dat grappig dat jullie commentaar gaven en lieten weten wat jullie voorkeur was.
Het laatste woord was aan de meisjes zelf.
En zo koos Emma voor wit, Mona voor mint.



Ik besloot dat ik in hun leven al genoeg portretten gemaakt had van de meisjes.
En voor deze gelegenheid wou ik de verantwoordelijkheid eens van me afschuiven.
Dus mailde ik naar Ellen.
Ze heeft ons al eens gefotografeerd  en toen ontdekte ik dat Emma en Mona zich helemaal goed voelen bij Ellen. 

Ellen kwam hier aan met een rol roze papier.
Ik had op voorhand bloemenkransen gemaakt met verse bloemen en gouden ijzerdraad.
Het was alsof we elkaar begrepen met heel weinig woorden (en een pinterestbord :) )











Deze twee zijn mijn favoriete foto's.
Beetje kunstig, lijkt me.



De kransen maakte ik ook zelf, schreef ik al.
Ik kocht een aantal bloemen met een sterke steel,
knipte ze kort tot zo'n 4 cm steel en kleefde ze met groene bloemschiktape vast aan soepele gouden ijzerdraad. Alles vond ik bij de lokale tuinzaak.


De shoot gebeurde op een droge, toch frisse lentedag op ons terras.


Vandaar het warme dekentje en al het geknuffel tussendoor.
💕


Reacties

  1. Zo zot dat dat gewoon op jullie terras lukte! Ik had mij een perfecte studio met lampen en toebehoren ingebeeld :) De foto's zijn wauw, zo wauw. Ik hou zo erg van die waarop ze knuffelen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo breekbaar en tegelijk zo krachtig!! Een powerwoman met twee powerdochters!
    Ik voel de sfeer tot hier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof zeg! Ook leuk dat het roos behang schoon past bij beide outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it love it love it! Krijg daar geen genoeg van, alles klopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met terugwerkende kracht gefeliciteerd met het 'groeifeest' (communie of lentefeest) van uw dochters. Het 'tot-stand-komen ' van de outfits heb ik een beetje gevolgd. Het resultaat is prachtig ! En wat een enige bloemenkransen en schitterende foto's.
    Benieuwd of dit feest , samen met de overstap naar het secundair , ook een nieuwe kledingstijl van Emma en Mona zal inluiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Echt zot mooi. Alles past zo mooi samen!
    En zot ook hoe groot ze worden. Ik herinner ze nog op je blog als kleine meisjes, en kijk nu?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Griet! Fan van de foto's. Je styling is zoals altijd on point! Ik hou van je stijl en ik hoop stiekem op gelijkaardige patroontjes in de nieuwe SVDHZ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat doe je dat toch goed allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG! Perfecte styling en foto's! Ik kan bijna niet geloven dat de foto's enkel met daglicht genomen zijn, de kleuren zijn zo mooi en helder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi! De outfits, de foto's en de meisjes! Geniet maar veel na van de mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, Griet. Zo'n mooie, grote dochters! Waar is de tijd dat die lieve, kleine Emma over haar toekomstdromen vertelde in de reportage voor Het Nieuwsblad. De tijd vliegt voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij vierden zondag ook feest, ♥ voor het prachtige weer. Je meisjes stralen Griet, het plaatje klopt hélemaal en ik zou het ongelooflijk moeilijk hebben om hier slechts enkele favorieten te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's Griet! Proficiat voor Emma en Mona. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wauw, wauw!
    Schitterende jurkjes, mooie bloemen en wat een geweldige foto's.
    Jullie enthousiasme spat eraf. Heerlijk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo samen en zo anders. Schoon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!