See you at the beach

Geen zomer zonder strand.
Zo gaat dat bij ons.
De kinderen hebben zee in hun bloed.
Ze zijn er zo gelukkig.
Een grijze wolk kan onze pret niet bederven.



Ik naaide voor Emma en Mona neon-roze badpakken.
Het idee kwam van Annick
Toen we samen bij stoffen van Leuven naar lycra stonden te kijken, haalde ze deze uit de rekken.
Fel, zo fel dat een zonnebril nodig is.
Stijlicoon Annick vertelde dat de bandjes in nude de kleur zouden temperen.
Gelijk heeft ze. 
Maar al die felheid blijkt erg veilig op een strand.
Van meters ver kon ik mijn kinderen zien huppelen over de golven.
Geen redder kon er naast kijken.







De stoffen komen van Stoffen Van Leuven, vraag er even naar, want die zitten in heel wat kleurtjes verborgen in de laatste kamer.
Het patroon is van See you at six en heet sweet summer suit.
Ik verlengde de grootste maat met drie cm voor mijn lange meisjes.



Reacties

  1. Aha , verstopt in de laatste kamer. Daardoor heb ik dat daar nog nooit zien liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe glamoureus! Ik ben ook al altijd fan geweest van de "fluo voor kindjes" combo, zeker voor jasjes en zulks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mooie meisjes staan fantastisch met dat fluo kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is sowieso de hipste interpretatie van een fluovestje ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi!!! Goeie tip van die achterste kast bij SVL. En wie weet... komen we elkaar daar wel eens tegen, staat bij mij regelmatig op 't programma, eens "passeren aan SVL" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi seg! En lijkt me inderdaad superveilig en makkelijk. Nu maar hopen dat niet iedereen die fluoroze gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig gedaan! Hier gazt herkenbaarheid ook vaak boven alles 😀 Moet ook wel met een houdinikind

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi! Mag ik vragen of je de bandjes zelf knipte, of of je ze 'kant-en-klaar' kocht? En dan ook bij SVL? En stikte je ze er met de dubbele naald aan, of met een enkele naald en een stretchsteek? De combinatie fluoroos en nude is top. 'k Zou er zelf niet op gekomen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke foto's!
    En de badpakken zijn prachtig. Mooie kleur.
    Fijne zomer samen!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi patroon. Zo netjes rond de bovenbenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stijlicoon ☺ jullie kennen allebei de knepen van het vak.
    Het is opnieuw top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!