De geduldige trui


Ongeveer anderhalf jaar geleden knipte ik in een gekoesterd lapje.
Een raglantrui uit Ottobre.
Tijdens het naaien viel me al op dat die best groot uitviel.
Maar het was te laat. De stukken waren geknipt.
Met veel zorg dan nog want ik wou dat de kleurschakering goed uitkwam.


 Na een eerste pasbeurt vloog de trui op de 'nog af te werken' stapel.
Zoveel te groot.
Maar zie, die kinderen groeien en zie nog eens.
Hij past!



Ik knipte voor de kraag uit dezelfde kleur sweaterstof.
De boord onderaan en aan de mouwen werkte ik af in mint om de kleuren niet te breken.


Mijn cameo sneed de applicatie uit goudfolie.
Die lag al even lang te wachten.


Dat ze groot worden, die Emma en Mona.
Ik gaf hen de camera mee en stuurde ze erop uit voor een shoot.
Niet dat ze daarmee niet weten wat doen, 
jarenlange ervaring…

En kijk,

Emma deed van poseren,
Mona van fotograferen.

Moeder is er uit!


 De stof komt van LA PANDA LOVE FABRICS.
Ik vind ze niet meer terug. Ze ligt hier ook al lang.
Het patroon komt uit een Ottobre.





Reacties

  1. Oh, dat wil ik hier ook wel eens proberen... Het fototoestel uitbesteden!
    Leuke trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo tof ...en dat maakt het poseren ook zo veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is hij dan, de trui. Hartjes voor jouw meisjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opnieuw prachtig. Die meiden delen jouw talent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echte ervaringsdeskundigen :-) En zo worden shoots vast nog veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig, zeg, kinderen die zelf (mooie) foto's maken! Fijn dat de trui eindelijk past. Ik vind de applicatie echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha zalig dat ze nu samen op pad kunnen, geroutineerd en al. En schone trui, gelukkig groeien ze daar nog in eh, te klein was erger geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!