I spy a little bit of DIY


De trui van Mona kreeg een vriendje.
Eigenlijk is deze set voor Emma, 
maar Mona showt hem even graag.

Ik verknipte bij deze de mouwen en voegde een stukje bling bling toe.
Gevonden onder de vorm van kussensloop bij Zeeman.
De kleuren passen perfect!






De trui past perfect bij het rokje van Hello Simone.
We kochten dat vorige winter, maar hadden toen niet zo'n perfecte match.



De groene sweaterstof komt van NOSH organics.
Het patroon tekende ik zelf uit en dat ben ik nu aan het graderen. Hint.



Reacties

  1. Dat is fantastisch nieuws want zo eentje willen ze hier ook heel graag 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie trui, staat haar goed. hier staan truien naaien ook op het to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woep woep voor het graderen (alvast bedankt, Hihi 😜! )
    Een hele toffe combinatie met het rokje 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk! ik word vrolijk van die foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! En is dat de groen die in de nieuwe collectie van Nosh zit??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het niet goed, ik ben groenliefhebber en heb ineens meerdere tinten besteld. Nu weet ik niet welke deze is.

      Verwijderen
  6. Mooie set!
    Gezellige foto's.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schoon gerief!
    Jij bent aan het graderen ... intresting :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!