Bobbie Blouse en see you at six


Ik koop steeds nieuwe naaimagazines, 
en bewaar ze dan netjes in dozen.
Voor later.
(zucht)

Deze keer nam ik meteen patroonpapier en initiatief en knipte uit mijn opgespaarde See you at six een blouse. Bobbie uit LMV 5/2017.
Ik maakte maat 152 en dat was een gok. 
Emma liet de 152cm namelijk al achter zich.


Zoals ik had gedacht zit het prima aan de schouders en de lengte is goed.
De mouwen zijn aan de nipte kant.
Maar wij hebben gewoon lange armen.


De knoopjes vond ik in mijn grootmoeders knopendoos.
Hoera!
Ik naaide ze er aan met de naaimachine, want ik hou niet van handwerk 😂




Wij combineren de blouse met een nieuwe trui.
Binnenkort op de blog!



Patroon Bobbie blouse uit la maison victor 5/2017

Reacties

  1. heel mooi. Ik ben het koperkleurig stofje nog voor iets aan't bewaren. ik weet alleen nog niet precies voor wat dus alle inspiratie is welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Wij hebben gewoon lange armen" Lol, maar je hebt gelijk, jullie hebben mooie lange armen. En Emma staat geweldig met deze blouse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh schitterend! Ik naaide de Bobbie ondertussen 2 keer, eentje mét en zonder lintje en kocht dit weekend het stofje voor een 3de feestelijke Bobbie 😁. En ja ooooh ja, ik naai ook de knoopjes met de machine 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan zeg, zou een mooi modelletje zijn voor mijn kleindochter Maya (12j maar al 170cm hoog ��)
    Ik moet dringend eens terug in gang schieren,,,
    Stany

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Zeker in combinatie met die trui! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi, mooi! Als ik zoiets zou 'gokken' zou het gegarandeerd te klein zijn, ik schat mijn kinderen standaard kleiner dan ze zijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was al fan van jouw naaisels-voor-kleine-meisjes maar ik vind de evolutie in de maaksels ongelooflijk boeiend en hoop dat ik het er over een paar jaar maar zelfs half zo goed vanaf breng ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!