Stof voor durf het zelvers 3, de inhoud, ME AND YOU


Stof 3, de nieuwe in een reeks, brengt niet alleen kinderkleding.
Er zijn vier hoofdstukken, 
MINI, MIDI, MAXI en ME AND YOU.
Dat laatste stel ik jullie vandaag voor.

Alle patronen zijn zo eenvoudig mogelijk gehouden omdat we zelf graag op één avond naaien klaar zijn met een project. De stofkeuze maakt er iedere keer weer wat bijzonders van.

ME AND YOU, dat zijn hij in ik, baby en mama, volwassenen dus.
We hebben kledingmaten S tot XL uitgewerkt.

De herentrui



De elegante damestop



 de zwangerschapsjurk 


de bomber zonder sluiting


En als breiproject een trui in de zachtste Aymara.








Reacties

  1. Waaw, ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg meteen zin om te naaien (en te breien) en super dat er ook aan de mannen gedacht wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze keken met puppy-oogjes, wat konden we anders doen :-)

      Verwijderen
  3. Ik moet dringend naar de boekenwinkel, ik geraakte er nog niet. Maandag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer allemaal TOP uit! (Al zal ik de mannentrui wel wat moeten verlengen met een +2m-vent in huis... ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mijne is 192 cm. Een beetje extra kan dus geen kwaad :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!