Stof voor durf het zelvers 3, MAXI

Stof 3 groeide mee met ons.
Emma en Mona zijn echte tieners geworden.
Dus zochten we een paar toppers uit voor het groeiende grut.
De maten in het boek gaan van maat 10 tot 16 jaar.
Daarna passen ze in de volwassen maten.

De grafische trui werd getekend voor jongens, maar zoals dat vaker gaat, passen ook meisjes in jongenspatronen.

De mouwen lopen door op de rug waardoor je fijn kan spelen met prints en lijnen.
De zakken lopen helemaal door. Handen kunnen er aan de ene kant in en aan de andere weer uit.



Mona toont hier boven al de broekrok.
Het comfort van een broek en de elegantie van een rokje.
Een strik maakt het af.
Emma draagt hier ook de top met ronde kraag.
Daar presenteren we de top en de jurk van.



Er zit voor jongens een t-shirt patroon bij. 
Een los model met eenvoudig te maken mouwtjes.




 Ook in dit hoofdstuk zit een breiproject.
Deze trui is heerlijk warm voor koude dagen.








Reacties

  1. Oh dat ziet er echt zo'n geweldig boek uit, ik ga hem heel snel moeten gaan halen ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ‘t is beslist: die broekrok ga ik maken. En de trui. En de jurk met de ronde kraag. En die t-shirt zie ik ook wel zitten. Of misschien moet ik toch maar weer beginnen breien. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els Heirman21 oktober, 2017

    Ik heb net het boek gekregen via Evelien. Wat staan daar leuke projectjes in om te maken. Ik vind het super dat het patroon voor de sweater zowel voor klein als groot kan. Griet, bedankt voor de leuke boodschap die je er hebt in geschreven. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok ik ga mijn moeder die trui laten breien voor mij.supertof model en ik pas helaas,de helft van de tijd,nog steeds niet in volwassen patronen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!