Stof voor durf het zelvers 3, MIDI

Met hoofdstuk MIDI mikken we op kinderen van 2 tot 8 jaar.
Sommige patronen zijn er ook voor de groteren.

Zoals deze grafische trui.


 Voor kleine stoere jongens is er een t-shirtpatroon.


 De rechte jurk met ingebouwde zakken. 
De trompetmouwen kan je weglaten en dan heb je een stoerder jurkje.




Jumpsuits zijn prachtig, maar niet handig bij een geval van "dringend pipi doen".
We tekenden een broekje en topje die samen รฉรฉn geheel vormen en wel comfort bieden.



En dan is er de trui.
 Brei zelf je warme wintertrui.




Duizend maal dank aan Ellen voor de prachtige foto's.


Reacties

  1. Helemaal fan van het boek! Ik ben zelfs totaal niet thuis in het breiwereldje maar dankzij jullie boek heb ik op 3 avondjes de trui maat 6y af ๐Ÿ˜
    Ik breide hem wel iets te lang wat mij eigenlijk op het idee bracht om hem in jurk te maken maar gezien dit mijn eerste gelukte breiwerk is en mss het 4de in gans mijn leven๐Ÿ˜“ weet ik eigenlijk totaal niet hoe zoiets te berekenen om dit met dunnere wol te doen want in die dikke wol lijkt me het toch iets te zwaar uitvallen... tips?๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag, Inaaidid, wat fijn dat we jou aan het breien kregen! Om de trui als jurk te maken, moet je gewoon extra rijen breien aan het voorpand en rugpand. Als je andere wol gebruikt, brei je best proeflapjes om het aantal steken te berekenen. x

      Verwijderen
  2. Staat dit patroon er ook in voor volwassenen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de snelle reactie! Je boek wordt een cadeautje voor mezelf voor mijn verjaardag ๐Ÿ˜ƒ

      Verwijderen
  3. Prachtige modellen in het boek ik hou ervan
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!