Velvet love!

Hoe zou het nog zijn met…
de bezorgde mama?

Goed!
Ik laat los, ik kan het en ik geniet er van.
Mijn dochters duidelijk ook.
Ze gaan uit met vrienden, vertrekken met de fiets en sturen dan in WhatsApp selfies.
Ik ben eigenlijk gewoon erg trots op hun zelfstandigheid.
En ik geniet met hen mee van hun vrijheid.

Zo kiezen ze hun outfits zelf.
Maar ik mag nog steeds naaien en zelfs shoppen.
Ik ben zwaar fan van velvet en maakte een Emmatrui voor Mona. 
Mint is nog steeds een favoriet.



Daar gaat ze dan, mijn tiener…


De pet en de schoenen komen van Sasha.
Het gouden tasje is van Eli.



De trui wordt momenteel getest door een paar vriendinnen.
Binnenkort kan je hier het gratis patroon vinden.

De stof van de trui kocht ik bij Madeline Stoffenmadam.
Nicky velours rekt voldoende mee voor dit patroon.


Reacties

  1. Het gaat snel hé eenmaal in dat 1e middelbaar en in het 3e lijkt het plots hier nog sneller te gaan. Maar het is inderdaad ook zo genieten van hun zelfstandigheid te zien groeien en hun persoonlijkheid te zien ontwikkelen. En als we als mama nog mogen naaien, dat is dan nog een surplus vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes you can ;) die trui ziet er supercomfy en knap uit! ik kijk uit naar het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! Ik kijk mee uit naar dat patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loslaten, ik schreef er net een blogpostje over. Het maakt me zo bang. Blij te zien dat je dochters het allemaal redden, ik hoop dat ik over een jaartje ook zo positief kan terugkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer en toch knuffelig! We wachten hier met smart op t patroon vd oudste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wil je het patroon van die trui niet in volwassenversie beschikbaar maken? Please!
    Loslaten, het is iets precies. Ik vind het al zot hoe groot mijn oudste zoon wordt nu hij in het eerste leerjaar zit. Wat gaat dat geven over 6 jaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele stap hè, dat loslaten. Zo te lezen zit het wel helemaal goed! De tijd dat zelfgenaaid synoniem was voor oubollig is gelukkig helemaal passée ☺.
    We kijken hier al uit naar de lancering van de Emmatrui 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laat ze alvast in stijl los ;-)
    Heel mooi!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!