Het goedmakertje...


Na ons vorig blog-bericht over de mislukte trui, 
volgden nog een reeks kussens voor onze zetel.
Bij elk kussen dat ik naaide, had ik het tornmesje nodig.
Het is alsof ik mijn kunnen even kwijt was.


Ik hoop dat het tij gekeerd is met deze pattern hack.

Ik maakte een Emmatrui maar dan anders.


Ik knipte het voorpand van de trui niet op de stofvouw.
Daar kwam een rits.
De boorden maken dit vest helemaal af, vind je niet?






Er is uiteraard een ophanglusje.


En die binnenkant?

Die is gemaakt van een half metertje Lotte Martens stof.
De stof is wat dikker dan katoen en kreukt amper.

Echt. Ook mede hierdoor is dit nu ons lievelingskledingstuk.



 Patroon, emmatrui- hack






Reacties

  1. Whaah Griet deze vind ik echt super, de binnen en buitenkant. En inderdaad de boordbandjes en applicaties maken het af. Morgen eens tonen aan de dochter hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij je kunnen kwijt? Onmogelijk! Jij blijft gewoon jezelf keer op keer overtreffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, mooi! En helemaal 'tienerproof'! Toch voor even, want die dochter van mij haar smaak veranderd toch ieder jaar serieus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, wat een pareltje! Je blijft jezelf maar opnieuw uitvinden. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél mooi, sportief én stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super, kan je hiervan een tutorial maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, schoon! En ik ben bezig aan de bomber zonder sluiting uit jullie boek, met dezelfde boordjes! Hoera zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw, echt mooi. Als dit ooit te klein is, ken ik wel eentje die deze ziet zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!