Millie blogtour kerstjurk

Het patroon Millie is geen onbekende meer in naailand.
Nicky, van de blog Mix it - make it,  had het patroon al eerder aangeboden 
op haar blog en toen werden er al heel veel gemaakt.
Zoek maar eens op Instagram met de tag #milliedress.

Ik voeg er met plezier eentje aan toe! 
(om te beginnen)
Want Nicky tekende het patroon in meerdere maten uit.
Het is vanaf nu beschikbaar in de maten 2 tot 12 jaar.
Ze vroeg me om de grootste maat te testen voor Emma en Mona.
Wetende dat Emma en Mona eigenlijk al één à twee maten groter dragen,
probeerde ik het toch.
Ik had nog een prachtige rode lap tricot liggen die ik ooit kocht bij Jo De Visscher.
En zie, het past!
Perfect zelfs.


Nicky werkte het patroon nu uit in de maten 2 jaar tot 12 jaar.
Ik volgde de instructies netjes op en dat was eens tof! Uitvoeren en niet uitvinden.
Alles staat netjes beschreven in een mooi vormgegeven handleiding.
(ik wou dat ik ook zo onderlegd was in grafische vormgeving)


Verder toon ik nog wat beelden van onze versie.
In kerstmisrood dus.
De sneeuw kregen we er bij om de foto's extra allure te geven.





PATROON MILLIE
stof Jo De Visscher

Dankjewel Nicky om ons op te nemen in de blogtour!
Wil je nog meer inspiratie?
Kijk dan zeker eens op de volgende blogs.
💕

Woensdag 13 december
Donderdag 14 december
Vrijdag 15 december
Zaterdag 16 december

Reacties

  1. Heel mooi! Ik zie dat wel graag, zo zonder print, gewoon in één kleur. Maakt het heel stijlvol, ideaal dus voor de kerstdagen die er bijna aankomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kerstversie! En die foto's, zo sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!