Rode loper outfit met een vette knipoog

FC de kampioenen maakten een derde film.
En ik naaide de rode loper outfit voor Billie Verbruggen, aka Paulientje.
Dat Paulientje kreeg intussen lange benen en armen.
En een nieuwe stijl drong zich op.
Billie kwam bij ons thuis in de stoffenkast neuzen en pikte er een paar favorieten uit.
Samen bepaalden we de stijl en de stoffen.
Ik kan daar zo van genieten, van dat proces.
De pailletten en plissé werden aan de kant geschoven. 
Billie koos voor sportief!

Terwijl zij zich amuseerde met Emma en Mona, naaide ik een outfit en babbelde haar mama.
Perfecte combinatie.


We kozen uiteindelijk voor de cheerleader-look.
Ik naaide een Emmatrui uit glinsterende sweaterstof.
Voor de afwerking gebruikte ik boorden met streepjes.
Dat maakt de trui ineens een stuk vrolijker.
Al kan de mop, die we er gniffelend opstreken daar ook voor iets tussen zitten.
Kijkers van de kampioenen begrijpen hem ongetwijfeld.


Ik naaide er nog een broeirokje bij met striklint.
Dat patroon kan je vinden in Stof voor durf het zelvers 3.





Herinner je jou de andere nog?



Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!