Early bird



Het zit zo.
Ik ontdekte dat Fabrik Unik, een nieuwe stoffenwinkel, 
niet alleen een mooi aanbod heeft, maar ook heel dicht bij mijn huis is. 
Ik bestelde en vinkte afhalen in de winkel aan. 
Curieuzeneus dat ik ben, ik wou die winkel eens gezien hebben.
En aangezien ik zo goed als door mijn voorraad stof zat, mocht ik nog eens kopen.

Ik begon meteen met deze See you at six.
De haantjes bracht ik mee om babypakjes te naaien.
Maar daar staken mijn meisjes een stokje voor.


Ik naaide een Emmatrui en een Monarok.


Voor de rok gebruikte ik een restje zwarte fleece en een rest zwarte voeringstof.
De elastiek is ook van Fabric Unik en is eveneens See you at six.


Ik naaide de rok deze keer wat anders. 
Ik naaide de zijnaden dicht tot net boven de insprong.
Dat deed ik met voering en buitenstof. 
Daarna stak ik de voeringrok over de fleece versie en naaide ik de onderkanten aan elkaar.
Bovenaan een elastiek er aan en klaar.








Reacties

  1. Wat een model, jouw meid! Heel heel mooie outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige outfit.
    Staat haar heel mooi.
    En wat een leuke foto's weer!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weer een beetje aan het naaien geslagen. Ik ga je blog zeker in de gaten houden. Leuk om je blog te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier pook nog een paar meter Roosters liggen en nu ik dit zie zouden dat ook wel eens een paar truien kunnen worden. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een paar meter??? Ik kocht één meter en maakte deze en een babybroekje met muts.

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!