Norino

Jullie kennen de blog Noortjeprullemie wel.
Het kan niet anders dan een uitpuilende kleerkast zijn aldaar.
Meters en meters stof worden daar verwerkt tot moois en hips.

Dorothée werkte voor het eerst een patroon uit voor een hippe trui en dat patroon deelt ze zomaar met ons. Hoera!!
Ook al zou het patroon voor kinderen van 7-9 jaar zijn, 
12-jarigen passen er ook nog in!
Miet verkleinde het patroon en nu is dat dus ook beschikbaar voor kinderen van 4-6 jaar.



Ik had precies 60 cm van deze groene scuba liggen.
Ik gebruikte alles op.
Voor de boord onderaan schrijft het patroon meer stof voor. Breder.
Maar dat kreeg ik niet uit mijn lap.
Strakker kan ook.





Reacties

  1. Wat een mooi compliment! Bloos 😊
    Het klopt wel wat de overvolle kleerkast betreft! Ondertussen steekt nummer 2 ook al vol 😉
    Dankjewel dat je wou testen Griet! Echt wel supermooi! 💚💚💚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh leuk, die strakke boord vind ik eigenlijk wel iets hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Zo fijn dat ook grotere kinderen er nog in passen. Mag ik vragen welk lettertype je gebruikt hebt op Mona's trui?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie trui voor Mona. Leuk met haar naam erop!
    Haar blog kende ik nog niet. Bedankt voor het delen. Weer een mooie inspiratiebron erbij!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!