O ja, wij maken truien die matchen met onze post-its.

Sinds ik verzot ben op zeefdrukken, verzamel ik effen stoffen.
Verzamelen als in stapelen, plannen, dromen en af en toe doen.

Deze drie kleuren, koraalrood, lichtblauw en perzikroze kwamen per toeval elkaar tegen.

Ik gebruikte het patroon van de Emmatrui,
maar tekende het voorpand volledig op papier.
Daarna tekende ik deze lijnen over en knipte de stukken uit de stof met naadwaarde en rekening houdend met de draadrichting.




Ik maakte een prentje met de volgorde. Als je eerst 1 en 2 aan elkaar naait, en dan pas drie, dan hoef je nergens moeilijke v-punten te stikken. 😛



patroon Emmatrui
stoffen



Reacties

  1. Ontzettend mooie kleurencombinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Past idd bij de post its. Heel tof! Ik maakte ook een Emma trui maar moet nog bloggen. Ik heb wat vertraging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke combinatie aan kleuren! Ik ga dat hier ook eens proberen, hoe jij dat uittekende. Alleen, effen stoffen vinden, hmmm, dat wordt even zoeken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!! super cool en zul je er nog iets op zeefdrukken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze laat ik zo :-) Ik heb wel nog genoeg stof over voor iets extra :-)

      Verwijderen
  5. Ha zo tof! En ook ideaal voor verwerking van overschotten vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tip! Straks regent het combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!