Sport-outfit


Toen Annick uit een rest stof een Emmatrui zonder mouwen maakte, 
zag ik ook de mogelijkheid daarvan.
Ik maakte er eentje uit de see you at six zomersweat.


Ik knipte de maat 14 jaar voor Emma en liet de mouwen vallen.
De boorden zijn binnenstebuiten gekeerde sweat.
Ik bedrukte de stof met blauw, ik mengde daarvoor twee kleuren van bij Bobbinhood.
Toevallig ontdekten we dat Emma's mini pingpongset exact die kleur blauw heeft, met bijpassende zweetband. Leuk voor de foto dus. 



Reacties

  1. echt een leuk setje, nog wat zon erbij en tis helemaal af (allez niet van die vrieszon bedoel ik maar van die zomerse strandzon waardoor ze wel buiten kan hierin ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Heb je het shortje ook zelfgemaakt? En zo ja, welk patroon heb je daar dan voor gebruikt? Groetjes Florence

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Florence, ik prutste daar wat. Ik tekende wat in het wilde weg en het is nog niet helemaal goed. Als ik een beter patroon heb, deel ik wel. x

      Verwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!