wake me up, before you GO GO

We zingen al eens graag heel hard mee met liedjes.
En sommige golden oldies doen het nog steeds goed bij mijn meisjes ook.
Een beetje Wham kan nooit kwaad, 
dus luisterden we deze vakantie naar hun plaatjes.
En van het één kwam het ander…

Ik stempelde een song quote op een verse Emmatrui.


Tekst stempelen.
Dat gaat niet zomaar in gelijk welk lettertype.
Je moet er eentje vinden waarvan de rondjes van O en A open zijn.
Dus ik zocht en zocht en vond uiteindelijk het goede lettertype.
Twee keer raden hoe het heet?
Stencil

DUH



Ik had bij Fabrik Unik een lap van deze French terry gekocht en vond de boorden met oranje er wel bij passen.


En op deze manier maak ik onze stukken uniek vanaf nu.
🎨

Patroon trui Emmatrui
stoffen en boorden Fabrik Unik
verf en zeef Bobbinhood
lettertype Stencil 



Reacties

  1. Zalige trui! En zalig zotte Mona 😊 En wat een goed idee seg, dat label zeefdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe trui, ook dochter des huizes hier vind hem leuk. Misschien pikken we het ideetje wel ��. Maar de poses van Mona die krijg ik hier niet meer gedaan hoor ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zalig. En één van mijn favoriete nummers aller tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die foto's zijn gewoon top en die sweater al helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige foto’s! What a great way to wake me up 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Heel gaaf met de gestempelde tekst erop. Ik krijg ook zin in zo'n stempelset ... mooi verjaardagscadeau voor binnenkort ;-).
    En wat een swingende foto's! Leuk.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In die voorlaatste foto zie ik een glimpje miniMona terug ;-) Hele frisse combinatie, dat oranje met lichtblauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!