Nog meer blauw

Ik ben verliefd.
Op de outfit, op mijn dochter en op de stad die we als decor gebruikten.
Mooi Brugge
💙💙💙

Ik ging aan de slag met de nieuwe collectie van Chat Chocolat.
Niet nieuw, die naam, en wat ik denk van blauw, dat weten jullie al.
Deze print met kwalletjes zit op een mariabeeldjesblauw. 
Ik combineerde met een streepjesstof die ik vond bij Editex nadat Annick er mee stond te zwaaien als was het een trofee. Erg hard zoeken was het dus niet. 
Maar nu hoop ik nog meer te kunnen kopen, want ik wil deze rok OOK.

Ik gebruikte voor de rok een tailleband op maat van mijn meisjes uit het boek Allemaal rokjes door mme zsazsa. Daaraan rimpelde ik twee rechthoeken. Maar! 
In het voorpand naaide ik zakken met een frulletje. Dat stukje zak rimpelde ik niet.
Dat effect is zo mooi!
In Brugge zagen we dit kunstwerk dat gemaakt is door nog een blauw-liefhebber.


Terug naar de outfit.
Emma koos zelf het patroon Aster uit.
Ik maakte die eens voor haar en zit haar als gegoten.
Ik maakte maat 30 en heb helemaal niets aangepast.
Ik werkte af met de witte boorden omdat die minder hard zijn op de rok en in haar gezichtje.



Patroon top Aster uit La maison victor
stof Chat Chocolat,
All animals are equal II

patroon rok tailleband uit Allemaal rokjes
stof editex (groothandel)

Reacties

  1. mooi ...ze is echt een plaatje in het mooie Brugge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is heel mooi, maar ook je dochter is een mooie jonge dame aan het worden hé!
    En de rok....I love it!
    De aster trui ook,
    mag ik ook eens jouw dochter zijn? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk patroon voor een mooi meisje en die kleur is ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke combinatie zeg. En dat detail aan de zak.... alweer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die streepjesstof, oh ja! De volgende "ik-wil!"-streepjes die ik hier spot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 mooie, zelfgemaakte stukken en een lachende tiener in het mooie Brugge, topcombinatie! Zo'n tof detail ook aan de rokzak!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!