Baby's eerste outfit



Ik kocht effen See boy at six op de rol.
En mijn rol is nog niet op, 
maar er is al een nieuwe collectie onderweg. Tijd om ze te verwerken dus!
Ik koos effen met een doel. 
Zeefdrukken.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
De tijd en energie helaas niet.

Ik printte kleine beertjes voor een Oliver broekje.
De stencil maakte ik met de cameo. Ineens een heel vel beertjes.
Zo zijn ze al geschikt en print ik ze per 15. 


Ik had nog voldoende beertjesstof voor dit schattige mutsje.
Het patroon is eveneens een gratis patroon.


Baby t-shirts maakte ik nog niet zo vaak. Dit patroon vond ik op De dromenfabriek.
De print op dit truitje is een bewerking van een leeuw die ik online vond. 


Stof See you at six

Reacties

  1. Zo zie je maar, op rol kopen zorgt voor problemen. LOL nu MOET je wel naaien voor de nieuwe collectie uitkomt ... Met nog meer mooie kleurtjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zotte doos, op rol kopen ;-) maar t geeft wel mooie resultaten, ben benieuwd wat je met de nieuwe collectie allemaal gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wel een superidee! Ik zoek al een tijdje een stofje voor een jongetje dat geboren is, Wolf. ik wou er graag met wolfjes op, maar vond er geen naar mijn zin. Zeefdrukken kan ik uiteraard wel! Bedankt om mij er nog es op attent te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Super uniek met die diertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!