Drie in één klap

Toen ik mijn bestelling plaatste bij Stoff & Stil in Zweden, bestelde ik ineens voldoende.
Kwestie van maar verzendkosten sparen.
Ik kwam deze knitted jacquard tegen.
Al ineens een stevige stof die past voor komende seizoenen.

Ik maakte voor Emma een Solange uit La maison victor.
Voor haar maakte ik de kleinste maat en paste de halsopening aan.
Voor Mona maakte ik een Monarok en een nieuwe trui.
Ik probeerde eens iets anders en tekende dit model over uit Ottobre.
Ik had niet genoeg stof voor de trui. Dus knipte ik het rugpand in twee keer.
Dat kan je zien op de volgende beelden. Ik naaide de panden aan elkaar met een siersteek.


Emma
patroon Solange uit La maison victor

Mona
patroon trui Fly Away Ottobre 1/2014
rok Mona

Reacties

  1. Knappe outfits voor de 2 dames. Super mooie stof ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits! En die meisjes worden groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, ik moet die webshop precies ook eens bekijken want ik zag al veel moois passeren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig van kop tot teen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, wat een leuke combi kleuren.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's! Ze stralen in hun outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh een heerlijke print die jacquard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al een tijdje geleden dat ik op je blog kwam lezen, maar wat worden ze groot die meisjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie outfits heb je weer gemaakt voor de meiden.
    Mooie stoffen! Het staat ze heel leuk.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe outfits! Dat wordt een terugkeer naar school in stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simpel en mooi! Het stofje is helemaal mijn ding. Ideaal voor die 'Indian Summer' (die ik alvast claim ;-) !)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ♥ voor die prachtige herfsttinten en die dames van jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!