Sprankelend nieuws van Lotte Martens

Lotte Martens, onze Vlaamse onderneemster om trots op te zijn, kwam aanzetten met iets nieuws.
Ze print nu op elastiek. 'Rokjes maken' met alweer een extra dimensie.
Ik ging er meteen mee aan de slag.
Een halve meter stof en een eindje door Lotte bedrukte elastiek.
Snel project, dat wel, maar zo verfijnd.
We hebben de elastieken getest en gewassen.
Lotte vond een bedrukking die meegeeft. 
Je hoeft dus niet te vrezen voor afbrokkelende verf.
Geweldig toch?
Volgens mij geven deze ook erg mooi op bij effen stofjes, en ook als schouderbandjes in zomerjurken.


We trokken de velden in om deze zomerse rokjes te fotograferen.
Mona's stofje heet Sparkle Corax 02 Jersey
We gebruikten de stofbreedte van een paneeltje.
De elastieken komen weldra in jouw favoriete stoffenwinkel.



Twee meisjes in het veld.


Emma's rokje is gemaakt met de stof Loxia 08 uit de permanente collectie.
Haar elastiek is van precies dezelfde tinten roze en goud.




Zoals ik eerder schreef zijn de elastieken nieuw en worden ze momenteel aan de stoffenwinkels geleverd. Ik kan dus nog niet linken naar verkooppunten.
Uitkijken geblazen!
Wil je meer zien?
Kijk dan eens bij Leen en Lindsy.

Reacties

  1. Oooh echt mooi. Ik ga binnenkort op elastieken jacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi dit elastiek.
    En jouw meiden zijn weer een paar mooie rokjes rijker. Leuk gemaakt!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gewoon! Dat zijn elastieken om naar uit te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, maakt het echt af natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo mooi!Ik wil nog graag een maxi rok maken maar ga eventjes wachten om te kijken naar de elastiek om te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!