baby pakket zonder drukknopen

Ergens in Finland woont een mama die net als ik graag zelf naait voor haar kinderen.
Liuba ging op zoek naar ecologische stoffen, lief voor het milieu, zacht voor de mens.
Ze vond de stoffen en liet er haar eigen tekeningen op drukken.
Ik kreeg een lapje toegestuurd om te testen en een beetje reclame te maken.
Ik koos een halve meter van deze vosjesprint.
Ik kreeg als tip om de stoffen voor te wassen, want er zit best wat krimp op.
Dat klopt ook. Dus hou er rekening mee als je stof bestelt.
Ik kreeg uit de halve meter een Oliver broekje, een rammelaar en een truitje.
Voor dat laatste had ik niet voldoende stof, dus verknipte ik het voorpand en rimpelde een strook er tussen. Dit setje gaat toch naar een meisje.

Het patroon van het truitje komt uit Ottobre 6/2008.
Het heeft raglanmouwen en je werkt het af met boordstof.

 Ik ben al razend benieuwd naar het kleintje er in.


Patronen
trui Ottobre 6/2008, nr 1
broek Oliver, gratis patroon op deze blog

Reacties

  1. Zo schattig dat dat is! Ik zou er bijna een baby voor maken ;) (maar dat zal wat laat zijn, zo op mijn 51ste :° ) ) .
    Ze hefet nog schoon stofjes, amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stofje!
    Leuke dingen heb jij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is een plezante print zeg! Mooi, zoals altijd <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!