Dansbenen in Chat Chocolat

Emma en Mona gaan wekelijks op dansles. Daar heb je best wat sportkleren voor nodig. Af en toe liggen ongewassen stukken te lang te wachten. Een extra outfit kan nooit kwaad.

Ik naaide een ganse outfit bijeen met de nieuwe stoffen van Chat Chocolat. De laatste reeks Solid as a rock ligt vanaf nu in de winkels. Ik koos voor de kobaltblauwe effen tricot en dezelfde blauwe sweaterstof met keien.
Uit de effen tricot naaide ik een T-shirt met het patroon Nelly.
Ik had maar een halve meter stof en liet de rand onderaan gewoon onafgewerkt. Ik zie die nu lichtjes opkrullen. Benieuwd wat die gaat doen na een paar keer wassen.
Bij een dansoutfit hoort een broek in goed rekkend materiaal.
Ik had in mijn voorraad de letterstof uit de laatste collectie van See you at six. Die gebruikte ik binnenstebuiten. Ik naaide een broek uit Ottobre magazine.
Voor de rit naar de dansschool naaide ik een trui uit de sweaterstof van Chat Chocolat. De binnenkant van de stof is gekamd waardoor die erg zacht voelt. Het was al heel lang geleden dat we nog eens iets met een kap in huis haalden. Dit patroon vond ik in een Knippie en zit heel stoer.
Uit de laatste resten van deze sweaterstof maakte ik een haarband. Ik draaide hem in het midden en stikte de twist door. Ik heb hier op mijn blog een tutorial voor een haarband,  Smospotten en Snoesjes deelt er ook eentje.

 haarband

 top

broek
Patroon Ottobre 4/2013
stof See you at six

trui
patroon Knippie oktober november 2016

Reacties

  1. het staat haar geweldig goed.... vlug vlug naar de les!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Hoe vind ik op je blog de tutorials terug? bvb die haarband, de uitleg over de kapmouwtjes..... Je hebt ze goed verstopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!