Heel veel Mona

Ik schreef jullie een poos geleden dat ik een logo liet ontwerpen van Emma en Mona.
Je kan dat hier ook terugvinden op de blog. Rechts bovenaan ——>
Ik bestelde de print in laagjes, want ik had een plan.
Ik wou heel graag de prent zeefdrukken en dus sneed ik elke laag uit stencilmateriaal. En dan moet je de verf één voor één aanbrengen. Ik plande dat zelf te doen, maar dat was buiten Mona gerekend. We deden dit samen. Ik knipte de patroondelen van een Emmatrui uit effen stof van See you at six (laatste eindjes op mijn rol).

Ons label, daar ben ik ook nog steeds heel blij mee. Voor deze trui naaide ik er ook eentje in de zijnaad.

Voor wie het zich afvraagt, Emma's exemplaar is in de maak! Maar ik had ineens een gebrek aan stencilvellen. Ik heb er namelijk per kind vijf nodig. We wachten geduldig op ons postpakket.

Patroon trui Emmatrui, gratis patroon op onze blog
Label bij Dutch label shop

Reacties

  1. Geweldig toch, dat de dames dat graag zèlf willen doen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! En nog meer omdat ze het zelf deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trui.
    En wat leuk zo samen aan de slag!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cool is this!? awsome result, lovely logo and amazing technique. Congratulations!
    besos
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat zo samen kunnen doen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De creatieve genen van de mama werden duidelijk doorgegeven. Love it! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!