studeermodus

Het is weer een drukke periode voor studenten. Studeren tot ze erbij neervallen. Emma en Mona zitten dezer dagen vele uren aan hun bureau. Toen het gelach boven duidelijk hoorbaar de pauze aankondigde, liet ik Emma haar nieuwste outfit passen.

Ik maakte voor haar een Emmatrui in een stofje van See you at six en een broek met zakken én strepen op de zijkant. Kunnen we die ook van de wenslijst schrappen.
Broeken shoppen voor dit meisje is een moeilijke opdracht. Vaak komen de broekspijpen te kort of is ze te wijd bovenaan. Ik gokte dat dit patroon wel goed zou zitten en scoorde.
Het patroon komt uit Ottobre en is bedoeld als sportbroek en te maken uit rekbare stoffen. Toen Emma Mona's broek paste had ze nog voldoende beweegruimte en dus durfde ik het aan om ze te maken in een niet rekbare deftige broekenstof. Keuze te over bij Van Leuven. Ik koos er meteen een lintje bij en de sweaterstof.
patroon broek Ottobre 4/2013
patroon trui Emmatrui

Alle stoffen en lint bij Stoffen Van Leuven

Reacties

  1. prachtig en helemaal tienerproof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wacht maar, de decembers worden enkel erger de komende jaren ;-) Maar in zo'n outfit zou ik ook met plezier achter mijn boeken kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit. Staat haar heel leuk.
    Mooi gemaakt weer door jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!