Een pencil skirt voor Emma

We doen het niet vaak meer, samen shoppen. 
Ook niet online eigenlijk. De meeste kleren zijn hier nog steeds handwerk op maat.
De trui maakte ik vorige winter al en die doet nog steeds dienst om lijfjes warm te houden in koude dagen. De rok is er eentje die ik maakte nadat we toch eens gingen winkelen en ik beide dochters in de paskamers liet staan terwijl ik kleren aanleverde. We hebben daar niemand mee gestoord, wees gerust, het was extreem rustig in die winkel. En het was best fijn om kleren uit te zoeken voor mijn meisjes. Elk met hun eigen stijl. Ik koos voor Emma een pencil skirt en die zat haar zo mooi dat ik er zelf ineens een kopie van maakte in deze biologische tricot van Werkleray.
Dat zit erg comfortabel, zo'n rokje. Dat werkt goed mee in alle bewegingen. 
De blauwe kleur fleurt deze donkere dagen wat op. 


 Stof

Patroon naar een gekocht rokje

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!