Elektra uit een kringwinkelvondst

Het was al jaren geleden dat ik de lokale kringwinkel nog eens bezocht als klant. Ik liep meteen naar de afdeling stofjes. Ik griste deze mee, een lap van amper 50 cm. Ik knipte het patroon Elektra in de kleinste maat zonder naadwaarde. Ik knipte ineens nog een tweede rok in gladde tricot. In mijn hoofd zou dat lukken om de rok volledig te voorzien van voering. Bij de uitwerking merkte ik op dat het niet volledig met weggestopte naden kan. Maar bon. Emma heeft een nieuwe rok die ons belachelijk weinig geld kostte en wel mooi past bij de kledingstukken in haar kast.




Ik beloofde jullie ook een winnaar bekend te maken voor de anderhalve meter stof.
Ik las met veel plezier jullie reacties hier, op bloglovin, op Facebook en instagram. Alle reacties gingen in een pot en een onschuldige hand trok een winnaar. 
Kaat Van den Berghe schreef onderstaande reactie en wint daarvoor anderhalve meter stof bij Madeline Stoffenmadam. Proficiat!

Ook op de blog van Annick is er een winnaar. Ga snel kijken of je daar won.

Daarnaast werden Annick en ik helemaal vrolijk van jullie reacties op onze Elektra. We zagen al prachtige exemplaren voorbijkomen. Blijf ze delen met #ELEKTRAROK #ELEKTRASKIRT zodat we jullie exemplaren kunnen bewonderen!

Reacties

  1. Zo'n tof stofje dat je daar vond zeg! Heel leuk ook met die elastiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lapjestante06 januari, 2019

    Heel mooie vondst ! Stofjes zijn hier amper te vinden in de kringwinkel... :(
    De stof voor mijn exemplaar zit momenteel in het wasmachien ! Hopelijk morgenavond tijd om te knippen en naaien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Zowel de stof als het patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk seg! Ik heb er eentje geknipt liggen in een probeerstofje en al een tweede stofje gekocht voor de feestversie voor vrijdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kringloop geluk! Hier helaas weinig stofjes te vinden in de kringloop. Leuk patroontje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!