Hello beautiful

Er werd een babymeisje geboren. 
En ik haalde nog eens het patroon van Ikatee boven.
Uit een prachtige kleur groenig blauw die onmogelijk perfect op foto vast te leggen is, maakt ik dit bloesje. Tetra is de perfecte stof voor dit project. Alleszins van 'look'. Tetra verwerkt niet zo gemakkelijk. Dat trekt en schuift wat.
Het patroon stelt voor om de mouwen wijd te laten, maar ik verwerkte een elastiekje in de uiteinden. 
Onderaan zoomde ik met een siersteek.
Passend bij het kaartje dat ik stuur en bij het geboortekaartje, borduurde ik bloemen op het bloesje.
Emma bestelde meteen een exemplaar in haar maat. Aan de achterkant van het borduurwerk streek ik vlieseline.
Achteraan sluit het bloesje met knoopjes. Ik naaide die met de naaimachine op hun plaats. Als ik moet wachten tot ik zin heb om ze met de hand te naaien, dan kan het kind stappen en past ze hier niet meer in. #zelfkennis

Reacties

  1. Ik begrijp Emma's vraag volledig! Dat gaat zo schoon zijn in tienermaat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om op te eten... dat zal zo schattig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje van hydrofiel stof. Inderdaad niet de fijnste stof om te verwerken maar wel de fijnste stof om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!